خانهاخبار
گوشی ریلمی جی‌تی رونمایی شد

گوشی ریلمی جی‌تی رونمایی شد

گوشی ریلمی جی‌تی با تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد معرفی شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۵

ریلمی قول یک پرچمدار مجهز به تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۸۸ را داده بود و اکنون به آن جامه‌ی عمل پوشانده است و دیروز از گوشی ریلمی جی‌تی 5G رونمایی کرد. این تلفن هوشمند با سخت‌افزار چشمگیر، پشتیبانی از شارژ سریع و حتی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ارائه می‌شود که مورد دومی در پرچمداران امروزی کاملا نادر محسوب می‌شود.  

image

ریلمی جی‌تی از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی آمولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که بسته به انتخاب کاربر می‌تواند از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کند و همچنین از نرخ لمس ۳۶۰ هرتزی بهره می‌جوید که برای آن ۵ گونه‌ی مختلف تنظیمات در نظر گرفته شده است. اسنپدراگون ۸۸۸ را یک رم ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می‌کنند که حافطه‌ی داخلی آن از نوع UFS 3.1 است. اسلات مایکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی در نظر گرفته نشده است، اما از دوسیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند.  
image

Realme GT 5G دارای دوربین سه‌گانه است که می‌توان گفت تنها دو مورد از آن‌ها کارایی دارند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و همین‌طور یک ۲ مگاپیکسلی ماکرو، در کنار حسگر اصلی قرار دارند. برای عکاسی سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در بریدگی بالای نمایشگر سمت چپ قرار دارد. گوشی ریلمی جی‌تی یک پرچمدار است و به همین سبب از EIS بهره می‌برد و می‌تواند به راحتی ویدیوهای 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. این در حالی است که در حالت اسلو موشن می‌تواند تا ۷۲۰ یا ۴۸۰ فریم برثانیه فیلم برداری کند.

باتری این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند، اما خبری از پشتیبانی شارژ بی‌سیم نیست که برای یک پرچمدار می‌تواند ناامید کننده باشد. بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ و همچنین پشتیبانی از استانداردهای وای‌فای تا 6e را دریافت خواهید کرد. ریلمی جی‌تی از یک اسپیکر بهره می‌برد که صدای آن توسط دالبی اتموس تنظیم شده است و برای اهداف استریو نیز می‌توان از آن بهره برد.  

image

این گوشی هوشمند رابط کاربری ریلمی UI 2.0 را که بر مبنای اندروید ۱۱ است اجرا می‌کند و از جدیدترین بسته‌ی HyperBoost 4.0 برای اختصاص هرچه بیشتر منابع به بازی در صورت نیاز به عملکرد فوق‌العاده، استفاده می‌کند.

ریلمی جی‌تی در سه رنگ نقره‌ای کهکشانی، آبی اقیانوسی و زرد با روکش چرمی عرضه خواهد شد. فقط دو گزینه‌ی اول با رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت باورنکردنی ۴۳۰ دلار عرضه می‌شوند. اما هرسه رنگ با پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قمیت ۵۱۰ دلار در دسترس هستند.  

image

قرار است فروش این گوشی از چین شروع شود و البته هنوز خبری از عرضه‌ی جهانی آن نیست و باید دید ریلمی قصد عرضه‌ی آن به بازارهای جهانی را دارد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)