خانهاخبار
نرم‌افزار پیام رسان سامسونگ در فروشگاه مایکروسافت مشاهده شد!

نرم‌افزار پیام رسان سامسونگ در فروشگاه مایکروسافت مشاهده شد!

اپلیکیشن Samsung Messaging به تازگی در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت رویت شده است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

به نظر می‌رسد که کاربران ویندوز 10 در آینده نزدیک، امکان نصب نرم‌افزار پیام رسان سامسونگ روی دستگاه خود را خواهند داشت. به این ترتیب امکان ارسال یا دریافت پیام از کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی شما فراهم خواهد شد و دارندگان گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از آن استفاده نمایند.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این نرم‌افزار برای استفاده عموم کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ظاهرا این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده و تنها بتا تسترها امکان دانلود و نصب آن را خواهند داشت. چرا که به جای دکمه Install، از دکمه Redeem a code استفاده شده و تنها افرادی که کد دعوت داشته باشند، می‌توانند آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

image

 

متأسفانه در حال حاضر، هیچ کدام از برندهای سامسونگ و مایکروسافت اظهار نظری در این مورد نکرده و تاریخ در دسترس قرار گرفتن آن برای کاربران ویندوز 10 را اعلام نکرده‌اند.

نکته حائز اهمیت در مورد این نرم‌افزار، امکان ارسال و دریافت پیام با محصولاتی است که از کانکشن دیتا برخوردار هستند. به این ترتیب دستگاه‌های زیر، تنها قادر به استفاده از خدمات این اپلیکیشن خواهند بود:

  • گلکسی تب پرو اس
  • گلکسی بوک 10.6 LTE
  • گلکسی بوک 12 LTE
  • گلکسی بوک 2
  • گلکسی بوک فلکس 2 5G

به این ترتیب ظاهرا این نرم‌افزار برای استفاده عموم کاربران که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند نخواهد بود. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه اتفاقاتی را با خود به همراه خواهد آورد.

image

 

استفاده از اپلیکیشن ویندوز یا حتی نرم‌افزار اختصاصی Messages for Web گوگل به شما تا حدودی امکان انجام چنین امری را می‌دهد. اما اگر قصد ارسال آسان پیام را داشته باشید، این نرم‌افزار گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که اپلیکیشن Samsung Messaging با تمامی نسخه‌های ویندوز 10 سازگار است. اما نکته منفی ماجرا اینجا است که این نرم‌افزار، تنها روی محصولاتی که امکان پشتیبانی از سرویس‌های LTE، 4G یا 5G را داشته باشند، کاربرد خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SZ

۱۳۹۹/۱۲/۱۳
چرا آخه فقط رو گوشیا اونا میاد؟
مگه چیز خاصی داره؟
خب بقیه هم کانکشن دیتا دارن