خانهاخبار
تاریخ رونمایی از OPPO Find X3 Pro مشخص شد

تاریخ رونمایی از OPPO Find X3 Pro مشخص شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد افشای تاریخ معرفی اوپو فایند ایکس 3 پرو بودیم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که در هفته‌های جاری خبرها و حواشی پیرامون محصولات سری Find X3 اوپو بسیار زیاد بوده است. پیش بینی می‌شود که این خانواده، با سه مدل مختلف همراه باشد.

با تمام این تفاسیر، تمامی نگاه‌ها به سمت اوپو فایند ایکس 3 پرو معطوف شده است. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، تاریخ رونمایی از OPPO Find X3 Pro امروز توسط کمپانی مربوطه مشخص شد. این اتفاق در روز یازدهم مارچ مصادف با بیست و یکم اسفند ماه روی می‌دهد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، واژه Awaken Colour به عنوان شعار تبلیغاتی روی پوستر مربوطه نوشته شده است. این عبارت به یکی از قابلیت های مخصوص فایند ایکس 3 پرو اشاره دارد. همچنین یکی دیگر از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند توسط اوپو تأیید شده است.

image

 

در دعوت نامه‌ای که برای وب سایت Android Authority ارسال شده، به دو قابلیت مهم این اسمارت فون اشاره شده است. اولین گزینه به Full-path Colour Management مربوط می‌شود که اواخر سال گذشته، اولین نشانه‌ها از آن رویت شد. به این ترتیب و با بهره گیری از این ویژگی، نمایشگر دستگاه زمانی که صحبت از رنگ‌ها به میان می‌آید، دقت بسیار بالایی را از خود به نمایش می‌گذارد. البته باید منتظر رونمایی از OPPO Find X3 Pro و تست این ویژگی بمانیم.

همچنین یکی از مشخصه‌های مد نظر بسیاری از کاربران، در این محصول بالاخره یافت می‌شود. طبق اعلام مسئولان اوپو، پرچمدار قدرتمند این کمپانی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود. همین موضوع ثابت می‌کند که گوشی هوشمند مورد بحث در این مطلب، تا چه اندازه برای مدیران اوپو اهمیت دارد.

احتمالا تا روز رونمایی رسمی از اوپو فایند ایکس 3 پرو، اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در رسانه‌های خبری مطرح شود. لذا همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)