خانهاخبار
قابلیت بلاک کردن خودکار مزاحمان به توییتر می‌آید

قابلیت بلاک کردن خودکار مزاحمان به توییتر می‌آید

امکان بلاک کردن خودکار مزاحمان به زودی به توییتر اضافه می‌شود.
۱۳۹۹/۱۲/۹

مسئولان توییتر به دنبال روشی هستند تا به راحتی، امکان بلاک کردن خودکار افراد مزاحم و اسپمرها را در اختیار کاربران قرار دهند. این موضوع پنج شنبه در رویداد Analyst Day توییتر اعلام شد.

به نظر می‌رسد که این ویژگی در قالب یک سوییچ به صورت مستقل و در حالت Safety Mode  فعال یا غیر فعال می‌شود. مسئولان توییتر، چگونگی عملکرد این سوییچ را به صورت زیر اعلام کرده‌اند:

اکانت افرادی که از قوانین توییتر تخلف می‌کنند، به صورت خودکار بلاک شده و حساب‌هایی که ممکن است از توهین، به کار بردن اسامی، زبان قاطع یا اظهارات نفرت انگیز استفاده کنند، بی صدا خواهند شد.

به کمک حالت Safety Mode جدید، توییتر به صورت خودکار اکانت‌هایی که اقدام به آزار و اذیت یا ارسال توییت‌های اسپم کنند، شناسایی کرده و نحوه استفاده آن ها از پلتفرم توییتر و محتوای تولید شده توسط شما را به مدت هفت روز محدود خواهد کرد.

مطمئنا در روزهای آتی و همزمان با در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، اطلاعات بیشتری از آن در رسانه‌های خبری منتشر شده و به محض روی دادن چنین اتفاقی، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

image

 

توییتر در طول سال‌های فعالیت خود، با پیام‌های آزار دهنده ارسال شده توسط برخی کاربران همواره دست و پنجه نرم کرده و قابلیت‌های زیادی برای کنترل این گزینه را در اختیار استفاده کنندگان از این پلتفرم قرار داده است. به عنوان یکی از این ویژگی‌ها، می‌توان به امکان محدود کردن افراد برای ریپلای کردن توییت‌ها یا پنهان کردن توییت‌ها و ریپلای‌ها از افراد غریبه اشاره کرد. همچنین توییتر به یک ابزار خودکار برای حذف پیام‌های مزاحم مجهز است و طبق اعلام مسئولین این پلتفرم در سال 2019، 50 درصد توییت‌های آزار دهنده پیش از گزارش توسط کاربران به طور اتوماتیک توسط این سیستم حذف شده است.

آیا قابلیتی مانند عنوان مطرح شده در این مطلب، امکانی مورد انتظار از توییتر برای شما به حساب می‌آید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)