خانهاخبار
امکان کسب درآمد به پلتفرم توییتر راه پیدا کرد

امکان کسب درآمد به پلتفرم توییتر راه پیدا کرد

قابلیت Super Follows امکان کسب درآمد را به توییتر اضافه می‌کند.
۱۳۹۹/۱۲/۹

شبکه اجتماعی توییتر روز گذشته، از قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرد که از جمله آن، می‌توان به امکان کسب درآمد از این پلتفرم اشاره کرد. به این ترتیب اکانت‌های مختلف قادر خواهند بود تا در قبال دسترسی به محتوای تولید شده خود، از دنبال کنندگان هزینه دریافت کنند. همچنین از طرف دیگر،‌ امکان ایجاد گروه‌ها بر اساس علایق دلخواه و پیوستن به گروه‌های دیگر نیز برای کاربران در نظر گرفته  شده است.

امکان کسب درآمد که با نام Super Follows از آن یاد خواهد شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دنبال کنندگان بابت دسترسی به محتوای تولید شده خود هزینه دریافت کنند. این موضوع می‌تواند به توییت‌های خاص، دسترسی به گروه ویژه یا عضویت در خبرنامه اختصاص پیدا کند. در تصویری که توسط مسئولان توییتر منتشر شده، امکان دسترسی به برخی منابع با پرداخت 4.99 دلار به صورت ماهانه به نمایش گذاشته شده است. به این ترتیب افرادی که به تولید محتوا مشغول هستند، می‌توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

image

 

امکان پرداخت مستقیم این روزها برای تولید کنندگان محتوا امری بسیار مهم به حساب می‌آید. پلتفرم Patreon در این زمینه عملکرد موفقی از خود بر جای گذاشته و شبکه‌های دیگر مانند فیس بوک، یوتیوب و حتی گیت هاب نیز به این حوزه پیوسته‌اند و پرداخت مستقیم به تولید کنندگان محتوا از جمله اولویت‌های آن‌ها به حساب می‌آید.

توییتر همچنین از قابلیت جدیدی با نام Communities نیز رونمایی کرده است که می‌توان آن را یکی از رقبای Facebook Groups به حساب آورد. به این ترتیب افراد مختلف قادر خواهند بود تا گروه‌های مختلف با موضوعات دلخواه (مانند حیوانات، فوتبال یا ...) را راه اندازی کرده و افراد دیگر با پیوستن به این گروه‌ها، توییت‌های بیشتری در این حوزه را در تایم لاین خود مشاهده کنند.

image

 

متأسفانه در این لحظه، هنوز تاریخ دقیق و مشخصی برای عرضه دو قابلیت یاد شده از سوی توییتر عنوان نشده است. مسئولان این شبکه اجتماعی، از دو ویژگی یاد شده با عنوان What’s Next یاد کرده‌اند و به این ترتیب، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی، این دو قابلیت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)