خانهاخبار
قصد خرید پاوربانک دارید؟ این متن راهنمای شماست!

قصد خرید پاوربانک دارید؟ این متن راهنمای شماست!

این روزها کار با گوشی موبایل و تبلت به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است. از کاربران خانگی گرفته تا جوانان و دانشجویان و صاحبان کسب و کار، همه در طول روز به گوشی خود احتیاج پیدا کرده و ساعات طولانی را به کار با آن می گذرانند.
۱۳۹۹/۱۲/۵

این روزها کار با گوشی موبایل و تبلت به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است. از کاربران خانگی گرفته تا جوانان و دانشجویان و صاحبان کسب و کار، همه در طول روز به گوشی خود احتیاج پیدا کرده و ساعات طولانی را به کار با آن می گذرانند. اما تمام شدن شارژ گوشی مشکلی است که اگر در زمان نامناسبی اتفاق بیفتد، ممکن است دردسرساز شود! به عنوان مثال فرض کنید در حال انجام یک انتقال پول مهم بانکی با گوشی خود هستید و ناگهان شارژ موبایلتان تمام شود! یا منتظر یک تماس فوری هستید و گوشی تان به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شود! حال فرض کنید که این اتفاق زمانی بیفتد که بیرون از منزل و محل کارتان هستید و به پریز برق هم دسترسی ندارید!

در چنین شرایطی یک پاور بانک با کیفیت می تواند تمام نگرانی های شما را برطرف کند. پاوربانک یا شارژر همراه در واقع یک باتری حجیم است که در یک مدار خاص و با ظرفیتی مشخص فشرده شده است. به این ترتیب شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید و در هر لحظه ای از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، از آن استفاده کنید. همچنین پاوربانک برای شارژ دیگر دستگاه های همراه، مانند هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، مودم همراه و... نیز کاربرد دارد.

image

 

انواع مختلفی از پاور بانک گوشی موبایل در بازار موجود است که هرکدام متناسب با ظرفیت و امکاناتی که دارند، از قیمت های مختلفی برخوردارند. به طور کلی بازار پاوربانک گوشی موبایل دارای تنوع بالایی است و انتخاب های متعددی در هنگام خرید پاور بانک پیش روی شما خواهد بود. پس بهتر است پیش از اقدام به خرید، نیازهای خود را به خوبی شناسایی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید!

شما می توانید مدل های مختلف پاوربانک موجود در بازار را همراه با توضیحات کامل درباره ویژگی های آنها بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید و نسبت به خرید اینترنتی پاور بانک مورد نظرتان اقدام کنید. همچنین برای دریافت قیمت پاور بانک و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

معرفی انواع پاور بانک

همان طور که اشاره کردیم، معیارهای مختلفی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل تأثیرگذار است و این دستگاه انواع مختلفی دارد. معمولاً اولین معیاری که توسط اغلب کاربران مورد توجه قرار می گیرد، ظرفیت پاوربانک است. اگر قصد خرید پاوربانک برای کاربران خانگی و مصارف محدود را دارید، پاوربانک های 5000 میلی آمپر ساعتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی دارای ظرفیت استاندارد برای مصارف روزمره هستند و نیازهای بسیاری از کاربران را پوشش می دهند. اما اگر در طول روز زیاد از گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آنها مواجه می شوید، پاور بانک با ظرفیت بالا (بیش از 20000 میلی آمپر ساعت) و پاور بانک چند پورت مناسب شما خواهد بود. پس در هنگام خرید پاوربانک، حتماً به ظرفیت باتری گوشی و دیگر دستگاه هایتان توجه داشته باشید و متناسب با آن، پاوربانک مورد نظرتان را با ظرفیت مناسب تهیه کنید.

* پاوربانک فست شارژ

اما اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید نسبت به خرید پاور بانک فست شارژ اقدام کنید. پاوربانک فست شارژ همان طور که از نامش مشخص است، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و گوشی و تبلت شما را با سرعت بالاتری نسبت به پاوربانک های معمولی شارژ می کند. البته در هنگام استفاده از پاور بانک فست شارژ باید به این نکته توجه داشته باشید که گوشی و تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع برخوردار باشند؛ در غیر این صورت با سرعت عادی شارژ خواهند شد. این پاوربانک ها از ولتاژها و شدت جریان های خروجی متفاوتی پشتیبانی می کنند و سرعتی ایده آل در شارژ را به ارمغان می آورند. برای دریافت قیمت پاور بانک فست شارژ با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

* شارژر وایرلس

این روزها تقریباً تمام گوشی ها و تبلت های بالارده از فناوری شارژ وایرلس برخوردارند و این فناوری روز به روز به محبوبیت بیشتری در میان کاربران دست پیدا می کند. به این ترتیب برای شارژ گوشی یا تبلت خود نیازی به حمل و استفاده از کابل نخواهید داشت. اگر گوشی شما نیز از فناوری های شارژ بدون سیم و شارژ سریع بهره می برد، می توانید برای شارژ آن از پاور بانک وایرلس فست شارژ استفاده کنید.

* پاوربانک تایپ سی

image

 

از لحاظ نوع و تعداد پروت های ورودی و خروجی نیز پاوربانک به انواع مختلفی تقسیم می شود. اگر به دنبال سرعت و کیفیتی عالی در شارژدهی هستید، پاور بانک فست شارژ تایپ سی را انتخاب کنید. پاوربانک با کابل تایپ سی به پورت USB Type-C مجهز است که جدیدترین استاندارد رابط های USB به شمار می آید و سرعتی ایده آل در شارژدهی را به ارمغان می آورد. جهت خرید پاور بانک تایپ سی در ظرفیت های مختلف، به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین مدل های دیگر پاوربانک مجهز به پورت های MicroUSB و لایتنینگ نیز بر روی سایت ایده برتر در دسترس شما خواهند بود که متناسب با نوع گوشی خود می توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

* پاوربانک جیبی

از آنجا که پاوربانک دستگاهی قابل حمل است، وزن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد. یک پاوربانک جیبی برای کسانی که در تمام طول روز و در مکان های مختلف به پاوربانک نیاز دارند، انتخاب مناسبی است. البته معمولاً پاور بانک جیبی کوچک ظرفیت کمتری دارد و برای یک یا دو بار شارژ کردن گوشی موبایل (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) می توان بر روی آن حساب باز کرد. همچنین قیمت پاور بانک جیبی نسبت به دیگر انواع شارژر همراه مناسب تر است و اغلب کاربران برای تهیه پاور بانک جیبی ارزان مشکلی نخواهند داشت.

* پاوربانک ضد آب و ضد ضربه

پاوربانک در هنگام مسافرت، کمپینگ و گشت و گذار در طبیعت نیز دستگاهی کاربردی است و خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی، تبلت، اسپیکر بلوتوثی، دوربین و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت می کند. برای این منظور بهتر است نسبت به خرید پاوربانک ضد آب یا پاوربانک ضد ضربه اقدام کنید. پاوربانک ضد آب و ضد ضربه در زیر بارش باران و برف هم قابل استفاده است و اگر به طور اتفاقی از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، آسیب نخواهد دید. ضمن اینکه پاور بانک چراغ قوه دار نیز برای استفاده در هنگام سفر و کمپینگ کارایی بالایی دارد و در مواقع حساس و اضطراری به کمک شما خواهد آمد. توجه داشته باشید که قیمت پاور بانک چراغ قوه دار ممکن است از پاوربانک های معمولی کمی بیشتر باشد.

معیارهای خرید پاور بانک ارزان

به طور کلی معیارهایی مانند ظرفیت پاوربانک، جنس بدنه و کیفیت ساخت، تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی، مجهز بودن به قابلیت های شارژ وایرلس و فست شارژ و ضد آب و ضد ضربه بودن بر روی قیمت پاوربانک تأثیرگذارند. یک پاور بانک ارزان معمولاً دارای ظرفیت بین 5000 تا 10000 میلی آمپر ساعت است و به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB مجهز است. به طور معمول هرچه ظرفیت پاوربانک و تعداد و تنوع پورت های آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز احتمالاً بیشتر خواهد بود.

خرید پاور بانک خوب و ارزان راوپاور

image

 

شرکت راوپاور یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم جانبی موبایل است که محصولات آن هم از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند و هم قیمت ایده آلی دارند. این شرکت در زمینه تولید پاوربانک نیز فعالیت دارد و محصولات آن به طور گسترده در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید انواع پاوربانک راوپاور در مدل های فست شارژ، سازگار با شارژ وایرلس، تایپ سی، پاوربانک طرح دار و... را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

خرید پاور بانک ارزان انرجایزر

پاوربانک های انرجایزر نیز از فروش بالایی در بازار برخوردارند و محبوبیت زیادی در میان کاربران دارند. این پاوربانک ها در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید و عرضه شده اند و نیازهای طیف وسیعی از کاربران گوشی موبایل اندروید و گوشی موبایل iOS را پوشش می دهند. شرکت ایده برتر پارسیان در زمینه فروش پاوربانک های انرجایزر نیز آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید پاوربانک انرجایزر با بهترین قیمت بازار را دارید، به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۱۲/۵
پاور های Xiaomi واقعا کیفیت و امکانات مناسبی دارن حتما مدنظر داشته باشید برای خرید