خانهاخبار
تصاویر ایرپاد ۳ لو رفت

تصاویر ایرپاد ۳ لو رفت

به تازگی تصاویری از ایرپاد ۳ با طراحی جدید و کوچکتر منتشر شده است
۱۳۹۹/۱۲/۴

انتظار می‌رود اپل امسال از ایرپادهای جدید با طراحی به‌روز شده و قابلیت‌های جدید رونمایی کند. به تازگی تصاویری در  فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی ایرپادهای جدید بسیار شبیه ایرپاد پرو است. این تصاویر توسط 52audio به بیرون درز کرده که ایرتیپ‌های سیلیکونی جدید، کیس شارژ جدید و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

بلومبرگ برای اولین بار گزارشی از برنامه‌های اپل برای عرضه‌ی ایرپادهای پایه‌ی اپل ارائه داده بود. این ایرپادها دارای ساقه‌های کوتاه‌تر و ایرتیپ‌های سیلیکونی قابل تعویض خواهند بود. همچنین مینگ چی کو تحلیلگر مسائل اپل قبلا اعلام کرده بود که ایرپادهای جدید بسیار شبیه ایرپاد پرو خواهند بود. بزرگترین تغییر در مقایسه با ایرپادهای فعلی به طراحی آن برمی‌گردد که برخلاف نسل فعلی که به طور کامل داخل گوش قرار نمی‌گرفتند، این مدل مانند ایرپاد پرو داخل گوش جای گرفته و از سری‌های قابل تعویض بهره می‌برد. موارد گفته شده با تصاویری که 52audio به اشتراک گذاشته است همخوانی دارد. در چند ساعت گذشته تصاویر دیگری نیز توسط رسانه‌ی مک رومر به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر ایرپاد ۳ را مشاهده کنید.

 

در این تصاویر کاملا واضح است که ایرپاد ۳ از ایرپاد پرو الهام گرفته شده است. ساق‌های کوتاه‌تر، طراحی داخل گوشی و سری‌های سیلیکونی قابل تعویض همگی این مورد را تایید می‌کنند. کیس شارژ نیز کمی کوچکتر و باریک‌تر شده است. این گزارش می‌افزاید ایرپاد ۳ دارای همان کنترل‌های ایرپاد پرو و سنسورهای Force است. از نظر ویژگی ها، این رسانه می‌گوید ایرپاد ۳ از سیستم تهویه تخصصی اپل برای یکسان سازی فشار برخوردار است که هدف آن به حداقل رساندن ناراحتی هنگام استفاده از ایرپاد برای مدت زمان طولانی است. گزارش امروز هم‌چنین حاکی از آن است که ایرپاد ۳ از Spatial Audio پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود ایرپاد ۳ فاقد سایر ویژگی‌های ایرپاد پرو مانند حذف نویز فعال و حالت شفافیت باشد.

در نهایت این گزارش می‌گوید که قیمت ایرپاد ۳ احتمالا حدود ۱۵۰ دلار است و در ماه مارس ۲۰۲۱ یعنی اواخر اسفندماه عرضه می‌شود. در مورد قیمت و زمان عرضه هنوز تردیدهایی وجود دارد اما طراحی و شکل ایرپاد با توجه به تصاویر درز کرده به بیرون تایید شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sz

۱۳۹۹/۱۲/۵
خیلی فرق نداره