خانهاخبار
برخی مشخصات ردمی نوت 10 پرو مکس فاش شد

برخی مشخصات ردمی نوت 10 پرو مکس فاش شد

گوشی هوشمند جدید Redmi Note 10 Pro Max به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که شیائومی قصد دارد تا در تاریخ چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه، محصولات جدید خود در حوزه Redmi Note را به صورت رسمی معرفی کند. خبری که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده، حاکی از آن است که خانواده ردمی نوت 10، شامل یک عضو سوم نیز خواهد بود. بر اساس گزارش اعلام شده از سوی Ishan Agarwal در وب سایت 91 Mobiles، شیائومی در کنار Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro، از ردمی نوت 10 پرو مکس نیز رونمایی خواهد کرد.

اولین محصول با عنوان Max سال گذشته و با عنوان Redmi Note 9 Pro Max به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل‌های دیگر این خانواده، از رم بیشتر، دوربین‌های با کیفیت‌تر و شارژ سریع‌تری برخوردار بود.

آقای Agarwal مدعی شده است که ردمی نوت 10 پرو مکس به شش یا هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

image

 

پیش بینی می‌شود که ردمی نوت 10 پرو از پردازنده اسنپدراگون 732G و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، باید انتظار قرارگیری این قطعات سخت افزاری در ردمی نوت 10 پرو مکس را نیز داشته باشیم. چرا که بسیاری از قطعات ردمی نوت 9 پرو مکس (مانند پردازنده و ظرفیت باتری) با مدل‌های دیگر این خانواده یکسان بود.

همچنین آقای Agarwal اعلام کرد که Redmi Note 10 Pro Max در رنگ‌های آبی، سیاه و برنزی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مشخصات عنوان شده، تنها مواردی است که در حال حاضر، در مورد ردمی نوت 10 پرو مکس در رسانه‌های خبری مطرح شده است. اما اگر با برند شیائومی آشنایی داشته باشید، مطمئنا می‌دانید که آن‌ها پیش از معرفی رسمی، بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری و حتی تصویر محصول اصلی را منتشر و کاربران اغلب با اسمارت فون‌ها از پیش آشنایی دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)