خانهاخبار
مشخصات کلیدی Realme Narzo 30A لو رفت!

مشخصات کلیدی Realme Narzo 30A لو رفت!

مشخصات سخت‌افزاری گوشی ریلمی نارزو 30A توسط گیک بنچ افشا شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

مسئولان شرکت چینی ریلمی قصد دارند تا در تاریخ بیست و چهارم فوریه مصادف با ششم اسفند ماه از محصولات جدید خود با نام‌های زیر رونمایی کنند:

  • Buds Air 2 TWS
  • Narzo 30A
  • Narzo 30 Pro

مدیران این کمپانی به تازگی تأیید کردند که نارزو 30 پرو با پردازنده دیمنسیتی 800U همراه خواهد بود، اما تراشه به کار گرفته شده در Narzo 30A هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. اما حالا به لطف بنچمارک گیک بنچ، مشخصات سخت‌افزاری کلیدی اسمارت فون Narzo 30A افشا شده است که در تصویر زیر، آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.

بر اساس گیک بنچ، می‌دانیم که گوشی هوشمند نارزو 30A با پردازنده Helio G85 همراه بوده که چهار گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود. این محصول که با شماره ساخت RMX3171 عرضه می‌شود، به صورت پیش فرض با دهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه خواهد بود و پیش بینی می‌شود که مدل‌های دیگر با حافظه رم متفاوت نیز در دسترس خریداران قرار گیرد.

image

 

سایر مشخصات Narzo 30A و Narzo 30 Pro هنوز توسط ریلمی اعلام نشده است. اما در تصویر رویداد مربوط به این دو گوشی هوشمند در وب سایت ریلمی، مشخصات صفحه نمایش نسخه پرو به صورت زیر اعلام شده است:

  • نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی

از تصاویر قرار گرفته همچنین می‌توانیم این موضوع را متوجه شویم که نسخه پرو به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود و سنسور اثر انگشت آن نیز درون دکمه پاور دستگاه تعبیه شده است. در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر، حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی نیز دیده می‌شود.

متأسفانه گوشی هوشمند Narzo 30A به صورت کامل قابل مشاهده نیست، اما قسمت پشت بدنه آن با تکسچرهای موجی شکلی همراه است و محفظه دوربین آن نیز به صورت مربع شکل با گوشه‌های گرد طراحی شده است.

image

 

تنها سه روز تا موعد معرفی از دو گوشی هوشمند یاد شده در این مطلب زمان باقی مانده است. اما انتظار می‌رود که مسئولان ریلمی تا روز موعود، مشخصات سخت‌افزاری بیشتری از این دو اسمارت فون را افشا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)