خانهاخبار
امکان بلاک کردن ترول‌ها در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود

امکان بلاک کردن ترول‌ها در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود

افرادی که در اینستاگرام قصد ایجاد مزاحمت دارند، به زودی آسان‌تر از قبل بلاک خواهند شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

ترول‌ها و افرادی که قصد ایجاد مزاحمت دارند، از جمله دردسرهای شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آیند. مخصوصا زمانی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا پیج خود را به صورت عمومی باز نگه دارند تا مطالب آن‌ها توسط افراد بیشتری دیده شود. همین موضوع معمولا باعث می‌شود تا ترول‌ها و افرادی که با نیت ایجاد مزاحمت وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند، دست به کار شده و از این گزینه سوء استفاده کنند.

اینستاگرام که به عنوان خانه‌ای امن و مطمئن برای بسیاری از اینفلوئنسرها به حساب می‌آید، در تدارک آن است تا با ایجاد امکانی جدید، به این افراد در مقابل ترول‌ها کمک کند. آقای الساندرو پالوزی که در حوزه مهندسی معکوس فعالیت می‌کند، به تازگی متوجه شده است که اینستاگرام در حال کار روی دو ابزار جدید برای بلاک کردن ترول‌ها و افراد مزاحم به منظور جلوگیری از نمایش پست‌ها برای آن‌ها است.

یکی از این امکانات، بلاک کردن تعداد زیادی از فالوورها (به جای بلاک کردن تک تک) به صورت همزمان است.

 

به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا دسترسی مزاحمان پیج خود را به راحتی قطع نمایید.

اما قابلیت دوم، به امکان بلاک کردن شخص به صورت کامل مربوط به می‌شود. به این ترتیب نه تنها اکانت فعلی، بلکه اکانت‌هایی که در آینده توسط وی ساخته می‌شود نیز بلاک شده و امکان دسترسی به پیج شما را نخواهد داشت.

image

 

هنوز مشخص نیست که اپلیکیشن اینستاگرام، اکانت‌هایی که توسط این شخص ساخته می‌شود را چگونه شناسایی کرده و با وی تطبیق می‌دهد. اما برخی تکنیک‌ها در این حوزه وجود داشته و به نظر می‌رسد که اینستاگرام از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

در کنار این دو گزینه، امکانات دیگری در حوزه حریم شخصی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما همان طور که اشاره کردیم، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا اکانت آن‌ها به صورت پابلیک و عمومی باقی مانده تا پست‌های آن‌ها بازدید بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)