خانهاخبار
هدست بی‌سیم ایکس باکس با عمر باتری 15 ساعته معرفی شد

هدست بی‌سیم ایکس باکس با عمر باتری 15 ساعته معرفی شد

مایکروسافت امروز از هدست گیمینگ جدیدی برای کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی رونمایی کرد که از اواسط مارس به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

مایکروسافت پس از مدت‌ها از هدست بی‌سیم جدیدی برای ایکس باکس رونمایی کرد. این دستگاه از تاریخ ۱۶ مارس مصادف با ۲۶ اسفند با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار می‌آید، ولی پیش‌سفارش آن از امروز شروع می‌شود. هدست جدید ایکس باکس برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی طراحی شده است. همچنین، می‌توانید آن را به موبایل خود وصل کنید تا وقتی تلفن‌تان زنگ می‌خورد متوجه صدای آن شوید، و حتی با کمک هدست پاسخ تماس را بدهید و همزمان بازی کنید.

image

هدست جدید ایکس باکس یک هدست گیمینگ است و طبعیتا میکروفن دارد. میکروفن این دستگاه دارای قابلیت شکل‌دهی پرتو و ایزوله‌سازی صداست که می‌تواند صدای شما را از نویزهای پس‌زمینه جدا کند. به‌علاوه، می‌توانید سَری گوشی‌ها را بچرخانید تا حجم صدای بازی و گفتگوی دوستان خود را به‌صورت جداگانه تنظیم کنید.

image

هدست تازه مایکروسافت از استانداردهای صدای فضایی (Spatial) مثل Windows Sonic، دالبی اتموس و DTS Headphone:x پشتیبانی می‌کند. برای اتصال این دستگاه به کامپیوتر ممکن است به دانگل بلوتوث ۴.۲ (یا بالاتر) نیاز داشته باشید، ولی کنسول‌های ایکس باکس به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را دارند.

وزن هدست Xbox Wireless برابر ۳۱۲ گرم است و باتری آن با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد. همچنین، فناوری شارژ سریع اجازه می‌دهد که با ۳۰ دقیقه شارژ بتوانید تا ۴ ساعت از این دستگاه استفاده کنید. اپلیکیشن Xbox Accessories هم امکان استفاده از تنظیمات اضافه‌ای مثل اکولایزر، تقویت بیس، قابلیت قطع خودکار میکروفن و تغییر روشنایی LED را برای شما فراهم می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)