خانهاخبار
کارمندان گوگل اندروید 12 را «یخ در بهشت» می‌نامند

کارمندان گوگل اندروید 12 را «یخ در بهشت» می‌نامند

گوگل رسم انتخاب نام دسرها برای نسخه‌های اندروید را کنار گذاشت، اما کارمندان این شرکت هنوز به صورت داخلی نسخه‌های جدید این سیستم عامل را با نام خوراکی‌های مختلف خطاب قرار می‌دهند.
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوگل دو سال پیش نام‌گذاری نسخه‌های جدید اندروید از روی خوراکی‌های دسر را کنار گذاشت، یا حداقل به‌طور رسمی این کار را اجرایی کرد. اما انگار هنوز کارمندان این شرکت برای نسخه‌های جدید از اسم خوراکی‌ها استفاده و اندروید ۱۲ را نیز با نام Snow Cone یا «یخ در بهشت» خطاب می‌کنند. اگر به خاطر داشته باشید، اندروید ۱۱ هم به‌صورت داخلی با اسم «کیک مخملی قرمز» شناخته می‌شد.

به گزارش وب‌سایت XDA Developers، اگرچه گوگل نام «یخ در بهشت» را تایید نکرده، اما شواهدی از اشاره به آن رویت شده است. این وب‌سایت می‌گوید زمانی که کد منبع اندروید ۱۲ منتشر شود، می‌بینید که شاخه‌های زیادی از مجموعه توسعه این سیستم عامل با اسم sc نام‌گذاری شده‌اند. sc سرواژه Snow Cone یا همان یخ در بهشت است. پیش‌تر در شاخه‌های توسعه اندروید ۱۱ هم از rvc یا Red Velvet Cake به معنای کیک مخملی قرمز استفاده شده بود. افزون بر این، تصویری از آیکن ADB اندروید ۱۲ به شکل S هم منتشر شده که ظاهری شبیه یخ در بهشت دارد.

image

گوگل پارسال مجسمه‌ای به شکل واقعیت افزوده را منتشر کرد که در آن دستورالعمل مخفی پخت یک کیک مخملی قرمز با تم اندروید ۱۱ قرار داشت. حالا انتظار داریم که امسال هم ایستراگ مشابهی را برای اندروید ۱۲ ببینیم.

به نظر می‌رسد که اندروید ۱۲ تغییرات نسبتا بزرگی را از نظر طراحی رابط کاربری با خود به همراه داشته باشد. اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ احتمالا به‌زودی منتشر می‌شود. پارسال این نسخه در ماه فوریه به دسترس توسعه‌دهندگان رسید. در نتیجه، نباید زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)