خانهمقاله‌ها
آموزش: تنظیم اپل واچ برای طی کردن سریع‌تر زمان

آموزش: تنظیم اپل واچ برای طی کردن سریع‌تر زمان

اپل واچ به یک قابلیت کاربردی مجهز است که در این مطلب به ساز و کار آن می‌پردازیم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

افرادی که معمولا در کارهای خود زمان را فراموش کرده و ناگهان متوجه می‌شوند که تایم کوتاهی برای انجام کار خود دارند، مطمئنا از قابلیت ساعت هوشمند اپل شگفت زده خواهند شد. این ویژگی به اپل واچ این امکان را می‌دهد تا زمان را سریع‌تر طی کرده و بتوانید به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید.

در دنیای مدرن امروزی، روش‌های مختلفی برای ردیابی زمان به منظور رسیدگی به امور مختلف وجود دارد. از تنظیم نوتیفیکیشن و آلارم گرفته تا هشدارهایی که در زمان معین، روی گوش هوشمند یا ساعت‌ها ظاهر می‌شوند. اما این روش مطمئنا با تمامی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

با وجود این که این ویژگی بسیار کاربردی به نظر می‌رسد، اما برای افرادی که کارهای خود را معمولا به تعویق می‌اندازند، این روش جوابگو نیست. برخی اشخاص اگر ساعت 7 با کسی قرار داشته باشند، زودتر از منزل خارج می‌شوند تا رأس زمان مقرر به آن جا برسند. اما بعضی دیگر تا آخرین مهلت ممکن صبر کرده و به قول معروف، دقیقه 90 از منزل خارج می‌شوند و اغلب هم دیرتر از موعد مقرر به محل قرار خود می‌رسند.

یکی از راه‌هایی که افراد می‌توانند خود را گول بزنند تا به موقع به محل قرار خود برسند، تنظیم اپل واچ برای طی کردن سریع‌تر زمان است. به این ترتیب آن‌ها حتی با علم به این موضوع، با دیدن ساعت سعی می‌کنند تا عجله کرده و سریع‌تر از منزل خارج شوند.

انجام چنین امری روی ساعت‌های آنالوگ یا ساعت‌های دیجیتال غیر هوشمند بسیار آسان است. اما ممکن است پیش خود فکر کنید که آیا اپل واچ هم چنین امکانی را دارا است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! ساز و کار این روش را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

image

 

  • اپلیکیشن Settings را از روی اپل واچ باز کنید.
  • صفحه را به سمت پایین هدایت کرده و وارد منوی Clock شوید.
  • در قسمت Set Watch Display Time Ahead روی 0+ ضربه بزنید.
  • دکمه دایره‌ای شکل Digital Crown را بچرخانید تا میزان زمانی که مایلید تا اپل واچ سریع‌تر پیش برود را انتخاب کنید.
  • در نهایت روی دکمه سبز رنگ Set ضربه بزنید.

همین پنج مرحله کافی است تا اپل واچ شما زمان انتخاب شده را سریع‌تر طی کند. البته بد نیست بدانید که چنین اتفاقی تنها روی ساعت نمایش داده توسط واچ فیس اعمال می‌شود.

همان طور که اپل واچ به شما هشدار خواهد داد، زمان انتخاب شده و دقیقه‌هایی که سریع‌تر می‌گذرند، تنها روی واچ فیس تأثیر گذاشته و ساز و کار اصلی اپل واچ به همان روال سابق خود ادامه خواهد داد. به این ترتیب نوتیفیکیشن‌ها یا هشدارهای تنظیم شده از قبل، بر اساس همان زمان اصلی روی صفحه نمایش ظاهر خواهند شد و خللی در مراحل انجام آن‌ها روی نخواهد داد.

همچنین این تغییر زمانی، روی ساعت آیفون شما نیز تأثیرگذار نخواهد بود. به این ترتیب اگر رویدادی را روی اپلیکیشن Calendar تنظیم کرده‌اید، مطمئنا باشید که پیام هشدار مربوطه رأس ساعت مقرر شما را از این موضوع آگاه خواهد کرد.

شما می‌توانید این گزینه را بین 1 تا 59 دقیقه تنظیم کنید و برای غیر فعال کردن آن، باید گزینه مربوطه را روی 0 قرار دهید. اگر مایل هستید تا این گزینه را بیش از یک ساعت تنظیم کنید، باید موقعیت زمانی (Time Zone) اپل واچ را تغییر دهید.

هنوز امکانی برای گذشت زمان کندتر وجود ندارد. اما با تغییر موقعیت زمانی و بازی با اعداد در منوی تنظیمات یاد شده، می‌توانید چنین اتفاقی را نیز برای خود رقم بزنید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)