خانهمقاله‌ها
چگونه ایرپاد را در ۳ ثانیه با تمام دستگاه‌های اپل خود جفت کنیم

چگونه ایرپاد را در ۳ ثانیه با تمام دستگاه‌های اپل خود جفت کنیم

برای جفت کردن دستگاه‌های اپلی به ایرپاد کافی است تنها یک بار اینکار را انجام دهید و دیگر احتیاج به انجام مجدد آن نیست
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اپل سال گذشته‌ی میلادی از قابلیتی رونمایی کرد که ایرپادها در هنگام جابه ‌جایی در میان دستگاه‌های اپلی به طور خودکار سوییچ می‌کنند و دیگر احتیاجی به تغییر دستی نیست. استفاده از ایردپادهای بی‌سیم اپل بسیار سرگرم کننده است و نوع نگاه کاربر به هدفون‌های باسیم را برای همیشه تغییر خواهد داد. کمی از جادوی اپل در ایرپادها قرار دارد و یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها از زمان عرضه همین مورد است. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه‌ی استفاده از ویژگی اوتو سوییچ را توضیح دهیم.

image

لازم به توضیح است که فرقی نمی‌کند از کدام نسخه‌ی ایرپاد استفاده می‌کنید و نحو‌ی متصل شدن همه‌ی آن‌ها به یک شکل است. فرقی نمی‌کند ایرپاد معمولی داشته باشید، ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس تمام آن‌ها در ۳ ثانیه و به راحتی به دستگاه‌های اپلی متصل می‌شوند. با توجه به راحتی استفاده از این محصولات و ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها جای تعجب ندارد که بسیاری از افراد این محصولات را برای استفاده انتخاب می‌کنند.

نحوه‌ی اتصال ایرپادها به همه‌ی دستگاه‌های اپلی

بعد از باز کردن قفل آیفون و همین طور کیس ایرپاد روی آیفون پنجره‌ای باز می‌شود که پس از فشردن دکمه‌ی اتصال میزان شارژ موجود روی ایرپاد و کیس شارژ به نمایش درمی‌آید. به همین سادگی ایرپادها به گوشی متصل شدند. این کار را روی آیپد نیز می‌توانید انجام دهید و فرآیند آن فرقی با گوشی ندارد. اپل ایرپادها را با تمام دستگاه‌های اپلی که با اپل آیدی کاربر کار می‌کند متصل می‌کند.

image

اگر از آیپد یا مک نیز بهره می‌برید کافی است کنترل سنتر را باز کنید و در قسمت ایرپلی روی ایرپادها ضربه بزنید. این کار در مک‌او اس نیز یکسان است البته بهتر است آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل یعنی بیگ سر را روی مک خود داشته باشید. تمام نکات گفته شده برای ایرپاد، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس یکسان هستند.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)