خانهاخبار
موتو E6i با دوربین دوگانه و قیمت 200 دلاری معرفی شد

موتو E6i با دوربین دوگانه و قیمت 200 دلاری معرفی شد

موتورولا امروز در برزیل از تلفن هوشمندی رونمایی کرد که پایه‌ای‌ترین امکانات ممکن را با قیمتی جذاب در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

هفته گذشته دو گوشی موتورولا از مرجع بلوتوث SIG مجوز دریافت کردند. این شرکت حالا رسما در برزیل از موبایل Moto E6i با قیمت تقریبی ۲۰۰ دلار پرده برداشته است. موتو E6i در دو رنگ خاکستری و صورتی به بازار می‌آید ولی فقط یک نسخه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

موبایل جدید موتورولا نمایشگری ۶.۱ اینچی موسوم به Max Vision با وضوح +HD معادل ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد. در بالای این صفحه ناچی قطره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. قلب تپنده موتو E6i چیپست هشت هسته‌ای UNISOC Tiger SC9863A با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتزی است. موتورولا این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند ظرفیت حافظه داخلی را با کمک کارت microSD ارتقا دهند.

موتو E6i در قاب عقب دوربین دوگانه‌ای دارد که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در جلو هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۷۷ درجه‌ای به عنوان دوربین سلفی دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۴.۲، جی‌پی‌اس و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی اشاره کنیم.

موتو E6i به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ گو به بازار می‌آید و ابعاد آن ۱۵۵ در ۷۳ در ۸ میلی‌متر و وزنش ۱۶۰ گرم است. فعلا مشخص نیست که موتورولا این گوشی را در چه تاریخی راهی بازارهای اروپا و آسیا می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)