خانهاخبار
وان پلاس 9 باتری بزرگ و آداپتور شارژر خواهد داشت

وان پلاس 9 باتری بزرگ و آداپتور شارژر خواهد داشت

بر اساس گزارش افشاگر معروف مسائل وان پلاس، پرچمداران بعدی این شرکت با باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی به بازار می‌آیند و آداپتور شارژر خواهند داشت.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

افشاگری به نام Max Jambor چندی قبل در توئیتی اعلام کرد که وان پلاس ۹ و ۹ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت. او حالا امروز تایید کرده که این دو گوشی با آداپتور شارژر به بازار می‌آیند. متاسفانه فعلا معلوم نیست که سرعت شارژ پرچمداران آتی وان پلاس چقدر خواهد بود اما با توجه به تصویری که ظرفیت باتری را نشان می‌دهد، احتمالا با یک باتری دو تکه طرف خواهیم بود.

پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که وان پلاس ۹ پرو شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد داشت و احتمالا مدل استاندارد هم فناوری شارژ سریع قدرتمندی دارد، اما هنوز معلوم نیست که مدل لایت هم به اندازه این دو مدل از قابلیت شارژ پرسرعت بهره‌مند می‌شود یا نه.

image

وان پلاس ۹ و ۹ پرو احتمالا با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسند. با این حال، مدل عادی به پنل ۶.۵۵ اینچی با وضوح +FHD و مدل پرو به پنل ۶.۷۸ اینچی +QHD با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. به‌علاوه، شایعاتی درباره پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هم به گوش می‌رسد و گفته شده که وان پلاس ۹ پرو از شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی استفاده می‌کند، اما نمی‌دانیم که سرعت شارژ بی‌سیم وان پلاس ۹ چقدر خواهد بود.

وان پلاس ۹ پرو احتمالا دوربینی چهارگانه خواهد داشت که لنزهای آن را با کمک شرکت Hasselblad ساخته می‌شود. انتظار داریم که این خانواده در ماه مارس معرفی شود، بنابراین در هفته‌های آتی باید گزارش‌های بیشتری به بیرون درز پیدا کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)