خانهاخبار
اولین تصاویر و مشخصات فنی جدیدی از سری ردمی K40 فاش شد

اولین تصاویر و مشخصات فنی جدیدی از سری ردمی K40 فاش شد

مرجع چینی TENAA تصاویر جلو و عقب دو عضو خانواده ردمی K40 را منتشر کرده و در گزارشی دیگری از روی اسکرین‌شات‌های این دو دستگاه می‌توانیم مشخصات فنی آن‌ها را ببینیم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

سری ردمی K40 رسما در تاریخ ۷ اسفند معرفی می‌شود. حالا دو عضو این خانواده از مرجع اطلاعاتی TENAA سر درآورده‌اند تا تصاویر و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها دسترسی داشته باشیم. به‌علاوه، تصاویری از بخش اطلاعات سخت‌افزاری این دو دستگاه لو رفته که جزئیات خوبی را درباره آن‌ها به اطلاع ما می‌رساند.

طبق داده‌های TENAA، ردمی K40 از شماره مدل M2012K11AC استفاده می‌کند و به رنگ آبی ملایمی دیده می‌شود که شبیه شیائومی می ۱۱ است. این گوشی نمایشگری مسطح دارد و برای دوربین سلفی از حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش بهره می‌برد.

لبه‌های قاب عقب خمیدگی دارد و برای دوربین از ماژولی شبیه می ۱۱ استفاده می‌کند که در این‌جا کشیده‌تر شده است. این ماژول دارای چهار دوربین است که در بالا یک سنسور بزرگ، در وسط دو سنسور کوچک و در پایین یک سنسور بزرگ دیگر به چشم می‌خورد. در سمت راست سنسورها هم یک فلش LED و قطعه دیگری را می‌بینیم که احتمالا مربوط به فوکوس خودکار است. دور بدنه K40 فریمی فلزی قرار گرفته. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست حضور دارند و سمت چپ دستگاه فاقد هرگونه دکمه است.

ردمی K40 پرو با رنگ مشکی/خاکستری و ظاهری شبیه K40 دیده می‌شود. این دستگاه هم برای دوربین سلفی از حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر استفاده می‌کند و در قاب عقب دوربینی چهارگانه دارد. در مدل پرو از نظر ظاهر تفاوت خاصی با مدل استاندارد دیده نمی‌شود.

با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشره از این دو مدل، هر دو گوشی نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +1440p دارند. شیائومی پیش‌تر رسما تایید کرده بود که سری ردمی K40 از همان قابلیت روشنایی E4 می ۱۱ بهره می‌برند. در نتیجه احتمال می‌دهیم که پنل آن‌ها همان پنل قبلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و +HDR10 باشد.

در خصوص تفاوت‌ها، ردمی K40 پرو از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند در حالی که مدل استاندارد به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. مدیرکل برند ردمی قبلی به عرضه موبایلی از سری K40 با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ اشاره کرده بود. حالا می‌توانیم حدس بزنیم که آن دستگاه K40S نام می‌گیرد.

ردمی K40 پرو با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد، ولی K40 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته احتمالا پیکربندی‌های بیشتری از این دو گوشی ارائه خواهد شد. مدل پرو همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت در حالی که مدل استاندارد به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

هر دو گوشی برای دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در بحث سنسورهای فوق عریض و تله‌فوتو، در مدل پرو سنسورهای ۱۳ + ۵ مگاپیکسلی و در مدل استاندارد ۸ + ۵ مگاپیکسلی را خواهیم دید. البته مشخص نیست که کدام رزولوشن مربوط به کدام سنسور است. به‌علاوه، هر دو گوشی در بخش سلفی از سنسور ۳۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

شیائومی می‌گوید ردمی K40 پرو با قیمت پایه ۴۶۵ دلار به بازار می‌آید. ردمی K40 باید قیمت ارزان‌تری داشته باشد و احتمالا ارزان‌ترین عضو این خانواده ردمی K40S خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)