خانهاخبار
با ورود گوگل به جمع حامیان Nothing، اولین محصول شرکت هم‌موسس وان پلاس مشخص شد

با ورود گوگل به جمع حامیان Nothing، اولین محصول شرکت هم‌موسس وان پلاس مشخص شد

کارل پی چند هفته پیش اعلام کرد که از حالا در Nothing ماجراجویی خواهد کرد و حالا با اعلام سرمایه‌گذاری گوگل در این کمپانی می‌دانیم که اولین محصول Nothing چه خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

هم‌موسس وان پلاس، کارل پی، دو هفته پیش رسما از شرکت جدید خود با نام Nothing رونمایی کرد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این شرکت منتشر نشده، اما می‌دانیم که Nothing تحت حمایت GV یا همان گوگل ونچرز قدیم است که ۱۵ میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده تا جدیدترین نیازهای مالی این کمپانی را برطرف کند.

GV شاخه سرمایه‌گذاری آلفابت، والد گوگل، است که قبلا در شرکت‌هایی نظیر اوبر و اسلک هم سرمایه‌گذاری کرده بود. GV حالا جدیدترین حامی سرشناس Nothing است که به جمع مدیرعامل و هم‌موسس ردیت، استیو هافمن، هم‌موسس توئیچ، کوین لین، موسس وب سامیت، پدی کاسگرِیو، و یوتیوبر معروف، کیسی نیستات، ملحق می‌شود.

ناتینگ تابستان امسال از اولین محصول خود که یک هدفون است رونمایی می‌کند. ولی کارل پی در گفتگو با بلومبرگ گفته این شرکت همچنین در حال ساخت اکوسیستمی از دستگاه‌های هوشمند است که همه اجزای آن می‌توانند با هم حرف بزنند. طراحی و جزئیات دقیق مربوط به این محصولات هنوز فاش نشده، اما آقای پی باید ایده‌های جذابی در سر داشته باشد که باعث شده وان پلاس را ترک بکند و نظر سرمایه‌گذاران بزرگ را به ماجراجویی جدیدش جلب نماید.

زمانی که کارل پی در انتهای ماه ژانویه از ناتینگ پرده برداشت، گفت این شرکت شبیه دکمه ریست بزرگی برای دنیای فناوری است. وب‌سایت رسمی ناتینگ حالا میزبان چند متن رمزآلود است که چیز زیادی درباره آینده این شرکت اعلام نمی‌کند. پس باید منتظر باشیم تا ببینیم که آقای پی و همکارانش چه برنامه‌هایی برای ما در نظر گرفته‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)