خانهاخبار
اپل احتمالا طراحی صدفی را برای آیفون تاشوی خود انتخاب کرده است

اپل احتمالا طراحی صدفی را برای آیفون تاشوی خود انتخاب کرده است

بر اساس گزارشی تازه به نظر می‌رسد که اپل از میان دو طراحی موجود در دنیای گوشی‌های تاشو طراحی صدفی را انتخاب کرده و آن را با ویژگی‌هایی برای جوانان تولید می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

به گزارش جان پراسر، افشاگر معروف، اپل از میان دو نوع طراحی گوشی‌های هوشمند مدل صدفی را انتخاب کرده است. منابع پراسر اعلام نکرده‌اند که چرا اپل این طراحی را به جای طراحی کتابی برگزیده، اما می‌گویند فرم فکتور صدفی بیشتر از بقیه توجه اپل (و احتمالا فاکس‌کان) را جلب کرده است.

پراسر مدعی است که اپل می‌خواهد موبایل صدفی خود را در رنگ‌های مختلفی عرضه کند، و این رنگ‌ها هر رنگی نخواهند بود. او آن‌ها را «رنگ‌های شاد» می‌خواند که یادآور طیف‌های رنگی روشن‌تر آیفون ۱۲ در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو است. در نتیجه، کوپرتینویی‌ها احتمالا مخاطبان جوان‌تری را برای موبایل تاشوی خود هدف قرار داده‌اند، پس محصول یادشده باید قیمت پایین‌تری داشته باشد. این قیمت قبلا آیفون ۵ سی را با همین استراتژی و در رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، زرد و سفید راهی بازار کرده بود.

با وجود این‌که برخی شایعات به عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کنند، پراسر می‌گوید این پروژه هنوز برای عرضه در سال ۲۰۲۲ آماده نیست. بنابراین طرفداران اپل احتمالا باید یک سال بیشتر منتظر این گوشی بمانند و اگر خوش شانس باشند آن را در سال ۲۰۲۳ ببینند.

طبق گزارش‌ها، اپل پنل‌های نمایش تاشوی خود را از سامسونگ دیسپلی سفارش داده تا آزمایش‌ها را آغاز کند. انتظار داریم که این شرکت کره‌ای اکثر صفحات مورد نیاز آیفون تاشو را به دست اپل برساند. سامسونگ دیسپلی در حال حاضر بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل‌های تاشو در دنیاست.

بیشتر از یک ماه پیش در گزارشی گفته شده بود که اپل از طریق فاکس‌کان مشغول آزمایش دو طراحی مختلف برای آیفون تاشو است. یکی از این طراحی‌ها ظاهرا شبیه گلکسی زد فولد و دیگری شبیه گلکسی زد فلیپ یا موتورولا ریزر بود. حالا به نظر می‌رسد که طراحی اول فعلا از دستور کار اپل خارج شده و این شرکت به شکل جدی‌تری روی طراحی دوم کار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)