خانهاخبار
رنگ جدید گلکسی تب S7 شما را شگفت زده خواهد کرد

رنگ جدید گلکسی تب S7 شما را شگفت زده خواهد کرد

تبلت پیشرفته سامسونگ در رنگی جدید عرضه شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

ماه‌ها از ورود تبلت Galaxy Tab S7 به بازار می‌گذرد و امروز، شاهد عرضه این محصول در رنگی جدید هستیم.

این رنگ جدید به صورت رسمی با نام Phantom Navy شناخته می‌شود و در سه مدل مختلف این محصول (LTE، 5G و وای فای)،‌ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که رنگ جدید Phantom Navy برای هر دو مدل گلکسی تب اس 7 و نسخه پلاس آن عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که این رنگ جدید، در حال حاضر تنها در کشور آلمان در دسترس خریداران قرار گرفته است و هم اینک، موجودی این محصول در وب سایت سامسونگ به پایان رسیده است.

image

 

سامسونگ به دنبال آن است تا این محصول با رنگ جدید را به صورت رسمی معرفی کند. با وجود این که گلکسی تب اس 7 با رنگ Phantom Navy هم اینک روی بخش آلمانی وب سایت سامسونگ قابل مشاهده است، اما امکان خرید آن در حال حاضر میسر نیست. در صورتی که در کشور آلمان زندگی می‌کنید، می‌توانید نام خود را در لیست قرار داده تا به محض موجود شدن، بتوانید Galaxy Tab S7 با رنگ Phantom Navy را خریداری کنید.

مسلما پیش فروش و ثبت نام برای رزرو این محصول، به محض معرفی رسمی از سوی سامسونگ در کشورهای دیگر نیز آغاز می‌شود. اما هم اینک متأسفانه اطلاعاتی در مورد زمان موجود شدن آن در کشور آمریکا در دسترس نیست. البته سامسونگ تا به حال، سابقه عرضه یکی از رنگ‌ها یا مدل‌های محصولات خود در برخی کشورها را داشته است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا رنگ Phantom Navy گلکسی تب اس 7 تنها مخصوص کشور آلمان خواهد بود، یا به نقاط دیگر دنیا نیز ارسال خواهد شد.

بر اساس اعلام آقای Roland Quandt، در کنار رنگ جدید Phantom Navy، گلکسی تب اس 7 پلاس با افزایش ظرفیت روبرو شده و در بالاترین حالت، با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود.

در بخش آمریکایی وب سایت سامسونگ، گلکسی تب اس 7 پلاس با ظرفیت 512 گیگابایتی با قیمت 1029.99 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است. اما در بخش آلمانی، اثری از نسخه 512 گیگابایتی دیده نمی‌شود.

در گالری زیر، می‌توانید تصاویر نسخه Phantom Navy گلکسی تب اس 7 را مشاهده کنید:

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Asgar

۱۳۹۹/۱۱/۱۹
شگفت زده شدم