خانهاخبار
نمایشگر اصلی هوآوی میت X2 فاقد ناچ و حفره خواهد بود

نمایشگر اصلی هوآوی میت X2 فاقد ناچ و حفره خواهد بود

بر اساس تصویر کامپیوتری جدیدی که از طراحی موبایل تاشوی بعدی هوآوی لو رفته، محصولی شبیه گلکسی زد فولد را می‌بینیم که پنل اصلی آن فاقد ناچ یا حفره است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

دیروز در خبری به شما گفتیم که هوآوی میت ایکس ۲ رسما در تاریخ ۴ اسفند معرفی می‌شود. در پوستر این مراسم بخشی از گوشی تاشوی بعدی این شرکت پیداست که نشان می‌دهد این دستگاه برخلاف نسل قبلی به سمت داخل تا می‌شود. حالا افشاگر معروف وب‌سایت ویبو با نام کاربری Digital Chat Station، می‌گوید نمایشگر این گوشی نه تنها به داخل تا می‌شود بلکه در نمایشگر ثانویه خود از طراحی گلکسی زد فولد استفاده می‌کند.

در نمایشگر بیرونی میت ایکس ۲ دوربینی حفره‌ای قرار گرفته که دارای دو سنسور است. این گوشی برخلاف گلکسی زد فولد در نمایشگر اصلی خود دوربینی ندارد. نمایشگر داخلی میت ایکس ۲ یکپارچه است و صفحه بزرگی را بدون هیچ‌گونه حفره یا بریدگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گفته منبع گزارش، میت ایکس ۲ در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشوی بازار بسیار نازک و سبک است. البته فعلا ابعاد این دستگاه را در اختیار نداریم، بنابراین نمی‌توانیم از روی این تصاویر حدس و گمان خاصی داشته باشیم.

به نظر می‌رسد که هوآوی علی‌رغم تمام چالش‌های حاصل از تحریم هنوز در پی ارائه نوآوری‌های جدید است. این شرکت در حال حاضر با مشکل تامین چیپست روبرو شده ولی میت ایکس ۲ احتمالا از Kirin 9000 بهره‌مند خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)