خانهاخبار
گلکسی F62 اواسط فوریه با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی از راه می‌رسد

گلکسی F62 اواسط فوریه با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی از راه می‌رسد

طبق گزارش‌ها و اطلاعات جدید، میان‌رده جدید سامسونگ انرژی خود را از یک باتری غول‌پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد و از چیپست اگزینوس استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

چند وقتی است که گزارش‌هایی درباره گلکسی F62 شنیده می‌شود و اگرچه خود سامسونگ هنوز اطلاعاتی را از این گوشی منتشر نکرده، ولی منابع آگاه می‌گویند گلکسی F62 در اواسط فوریه در هند معرفی می‌شود و قیمت آن ۳۴۰ دلار خواهد بود. این گوشی از تراشه اگزینوس استفاده می‌کند و یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گزارشی دیگر می‌گوید گلکسی F62 با شماره مدل SM-E625F نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ و پوسته One UI 3.1 استفاده می‌کند و در دو رنگ آبی و سبز به بازار می‌آید.

گلکسی F62 همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد ولی احتمالا ظرفیت‌های دیگری هم برای این محصول ارائه خواهد شد. طبق اطلاعات سرویس بنچمارک گیک‌بنچ، این تلفن هوشمند از چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ بهره می‌برد.

گلکسی F62 احتمالا همان گلکسی M62 خواهد بود که برای بازارهای متفاوت با این نام عرضه می‌شود. مرجع اطلاعاتی FCC می‌گوید این گوشی انرژی خود را از یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)