خانهاخبار
سامسونگ دیسپلی برای تولید پنل‌های OLED نوت‌بوک‌ها خط تولید جدیدی احداث می‌کند

سامسونگ دیسپلی برای تولید پنل‌های OLED نوت‌بوک‌ها خط تولید جدیدی احداث می‌کند

شاخه نمایشگرهای شرکت سامسونگ با توجه به تقاضای بالای مشتریان برای لپ‌تاپ‌ها در نظر دارد تا خط تولید جدیدی را به ساخت پنل‌های OLED این محصولات اختصاص دهد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

سامسونگ دیسپلی می‌خواهد خط تولید جدیدی از نمایشگرهای خود را احداث کند. این خط تولید وظیفه ساخت پنل‌های OLED نوت‌بوک‌ها را برعهده می‌گیرد و محل احداث آن در شهر آسان کره جنوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، این غول فناوری به‌زودی کارخانه جدیدی با ظرفیت تولید ماهانه ۳۰ هزار لایه زیرین نمایشگر خواهد ساخت. از این لایه‌ها در تولید نمایشگرهای متوسط OLED در اندازه ۱۸ تا ۲۰ اینچ استفاده می‌شود که برای بازار لپ‌تاپ‌ها مناسب است. این طرح فعلا با عنوان پروژه N شناخته می‌شود که در این‌جا N از Notebook گرفته شده است.

این شرکت از تابستان امسال ثبت سفارش برای تجهیزات موردنیاز در این خط تولید جدید را آغاز می‌کند. تجهیزات مربوطه تا پایان ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ در خط تولید جدید سامسونگ نصب می‌شود. از آن‌جایی که سامسونگ دیسپلی در حال حاضر مشغول تولید پنل‌های OLED نوت‌بوک‌هاست، احتمالا مدت زیادی طول نمی‌کشد تا پس از تکمیل خط تولید جدید ظرفیت تولید آن‌ها افزایش پیدا کند.

این اقدام در راستای رشد فعالیت‌های سامسونگ به سمت محصولات حوزه IT به‌خصوص لپ‌تاپ‌هاست که از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند. این شرکت در ماه ژانویه اعلام کرده بود که می‌خواهد امسال بیش از ۱۰ نوع پنل OLED جدید معرفی کند چون انتظار دارد که آمار فروش ۵ برابر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)