خانهاخبار
گوشی‌های بیشتری از برند ردمی به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

گوشی‌های بیشتری از برند ردمی به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

مدیر کل برند ردمی در پست جدیدی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که امسال محصولات بیشتری با دوربین 100 میلیون پیکسلی به بازار می‌آیند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

ردمی نوت ۹ پرو 5G اولین موبایل برند ردمی بود که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. حالا لو ویبینگ، مدیر این برند، به عرضه تلفن‌های بیشتری با همین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرده است. او دیروز در پستی در شبکه اجتماعی ویبو گفت شرکت‌هایی که دوربین ToF را مطرح کردند، دیگر از این سنسور روی محصولات خود استفاده نمی‌کنند. شیائومی و ردمی از معدود شرکت‌هایی بودند که به سمت این سنسور حرکت نکردند.

با این حال، او وعده داده که امسال گوشی‌های بیشتری حامل ۱۰۰ میلیون پیکسل خواهند بود. البته که منظور آقای ویبینگ همان دوربین‌های ۱۰۰ مگاپیکسلی است که در حال حاضر نمونه آن را به شکل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی روی ردمی نوت ۹ پرو در بازار داریم.

این شرکت تایید کرده که سری ردمی K40 را ظرف چند هفته آینده معرفی می‌کند، ولی هنوز مشخصات دقیقی درباره دوربین آن‌ها در دسترس نیست. حالا می‌توانیم حدس بزنیم که حداقل یکی از اعضای این خانواده دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد. به‌علاوه، انتظار داریم که در ادامه سال گوشی‌هایی مثل سری ردمی نوت ۱۰ و اولین گوشی گیمینگ این برند را ببینیم و این محصولات هم می‌توانند به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شوند.

گوشی‌های ارزان‌تر ردمی احتمالا با سنسور ایزوسل HM2 از راه می‌رسند، در حالی که مدل‌های گران‌تر به ایزوسل HM3 مجهز می‌شوند. ایزوسل HM3 همان سنسوری است که پیش‌تر سامسونگ از آن در گلکسی اس ۲۱ الترا استفاده کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)