خانهاخبار
گلکسی تب S8 و S8 پلاس با تغییرات کوچکی نسبت به نسل قبل تولید می‌شوند

گلکسی تب S8 و S8 پلاس با تغییرات کوچکی نسبت به نسل قبل تولید می‌شوند

بر اساس گزارش جدید یک افشاگر، نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ با شباهت زیاد به آخرین محصولات این شرکت وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

طبق اعلام افشاگر یوتیوبی موسوم به Galox، سامسونگ در حال کار روی دو تبلت پرچمدار جدید به نام‌های گلکسی تب S8 و گلکسی تب S8 پلاس است. گلکسی تب S8 نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی خواهد داشت تا مشابه گلکسی تب S7 باشد. نرخ نوسازی این دستگاه همان ۱۲۰ هرتزی باقی می‌ماند و در پهلو از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند.

در آن سو، گلکسی تب S8 پلاس از نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این محصول به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود. گفته شده که ظرفیت باتری این خانواده نسبت به نسل قبل تغییری نمی‌کند. یعنی تب S8 یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تب S8 پلاس یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. هر دو گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و در نسخه‌هایی با ظرفیت ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی به بازار می‌آیند.

در مجموع به نظر می‌رسد که گلکسی تب S8 و تب S8 پلاس شباهت زیادی به نسل قبلی خواهند داشت و فقط چند تغییر کوچک را در زمینه قطعات سخت‌افزاری ارائه می‌کنند. انتظار داریم که هر دو تبلت با تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ از راه برسند و به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۱ داشته باشند.

به موجب همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، مردم دوباره استقبال خوبی از تبلت‌ها داشته‌اند. آیپد اپل در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۰ با رشد فروش ۴۱ درصدی مواجه شد. در واقع، اپل در طول این سه‌ماهه به لطف آیپد ایر جدید بالاترین سرعت رشد فروش را تجربه کرد. سامسونگ هم در سال ۲۰۲۰ دو تبلت به نام‌های گلکسی تب S7 و S7 پلاس را به بازار فرستاد که هر دو از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قلم S Pen استفاده می‌کردند. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)