خانهاخبار
افزونه کروم گذرواژه‌های آیکلود رسما توسط اپل منتشر شد

افزونه کروم گذرواژه‌های آیکلود رسما توسط اپل منتشر شد

از امروز نسخه‌های ویندوز و مک مرورگر کروم می‌توانند از طریق افزونه‌ای اختصاصی به نام iCloud Passwords به گذرواژه‌های ذخیره‌شده در iCloud Keychain دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

اپل سرانجام رسما افزونه‌ای را برای نسخه‌های ویندوز و مک کروم منتشر کرد که امکان استفاده از گذرواژه‌های iCloud Keychain را فراهم می‌کند. این خبر برای کسانی که از کروم به عنوان مرورگر اصلی و از iCloud Keychain به عنوان مدیر گذرواژه اصلی خود استفاده می‌کنند به معنای آن است که از این به بعد راحت‌تر می‌توانند بین کامپیوترهای ویندوز و مک جابه‌جا شوند.

عرضه این افزونه یعنی اگر قبلا از مرورگر سافاری برای ایجاد خودکار گذرواژه‌های قدرتمند استفاده می‌کردید، این گذرواژه‌ها حالا روی کروم هم در دسترس شما خواهند بود. افزون بر این، اکنون گذرواژه‌هایی که روی نسخه ویندوز کروم می‌سازید هم به آیکلود منتقل می‌شوند تا در دستگاه‌های اپلی در دسترس باشند.

افزونه جدید اپل iCloud Passwords نام دارد و از همین حالا روی کروم وب استور موجود است. جزئیات مربوط به عملکرد این قابلیت از هفته پیش با آپدیتی برای اپلیکیشن آیکلود ویندوز فاش شده بود، ولی در آن زمان هنوز خود افزونه را نداشتیم که بتوانیم آن را امتحان بکنیم و ببینیم که عملکرد آن چگونه است. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)