خانهاخبار
سنسور اثر انگشت سری اس 21، کوپرتینویی‌ها را راضی نکرده است

سنسور اثر انگشت سری اس 21، کوپرتینویی‌ها را راضی نکرده است

قابلیت تشخیص اثر انگشت در خانواده اس 21 سامسونگ، تا حدودی نسبت به نسل قبل سریع‌تر است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

طبق گزارش وال استریت ژورنال، آیفون نسل بعد که احتمالا با نام آیفون 12S یا آيفون 13 نامیده خواهد شد، به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهد شد.

به همین دلیل کوپرتینویی‌ها در حال بررسی محصولات مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال هستند. همان طور که می‌دانید، کمپانی کوالکام به تازگی سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر خود را به معرض نمایش گذاشت که در مقایسه با نسل پیشین، فضای بیشتری را تصاحب می‌کرد. این گزینه هم اینک روی آخرین پرچمداران سامسونگ با نام خانواده گلکسی اس 21 قرار گرفته است.

اما این بدان معنا نیست که فناوری سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر که روی آيفون نسل جدید شاهد آن خواهیم بود، در مقایسه با مورد یاد شده در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. چرا که تمامی کاربران و اهالی دنیای تکنولوژی می‌دانند که اپل معمولا، بهترین سطح از فناوری روز را روی محصولات جدید خود قرار می‌دهد و مطمئنا امنیت این گزینه، دقیقا با امنیت تاچ آیدی که روی محصولاتی مانند آيفون SE، نسل جدید آیپد و مک بوک‌ها شاهد آن هستیم. برابری خواهد کرد.

بد نیست بدانید که قابلیت تشخیص چهره که همزمان با رونمایی از آیفون 10 پا به دنیای محصولات اپل گذاشت، به قوت خود باقی خواهد ماند.

image

 

در مقاله منتشر شده توسط وال استریت ژورنال، برخی مشخصات دیگر از خانواده آيفون 12S اپل نیز مشخص شده است. طبق انتظارات، مدل‌های پیشرفته این سری به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهند شد. به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها از تکنولوژي LTPO OLED سامسونگ در این زمینه استفاده خواهند کرد و به این ترتیب، از هدر رفت انرژی و پایین آمدن بهره وری در نرخ فریم‌های بالا، جلوگیری به عمل می‌آورند.

همچنین پیش بینی می‌شود که مدل‌های پرو آیفون نسل بعد به لنز پریسکوپ تا شده مجهز خواهند بود و به این ترتیب، امکان زوم 10 برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب به زوم اپتیکال 2 و 2.5 برابری مجهز هستند.

در برخی موارد، آیفون 12S اپل از هم اینک، قابلیت شکست پرچمداران جدید سامسونگ را خواهد داشت. به عنوان مثال پیش بینی می‌شود که این محصولات از حافظه داخلی 1 ترابایتی در بالاترین حالت بهره‌مند خواهند بود. همچنین گزارشاتی در مورد حذف پورت شارژر روی برخی مدل‌ها نیز به گوش می‌رسد و به این ترتیب، مدل‌هایی که تحت پوشش این حالت قرار گیرند، تنها از طریق بی‌سیم شارژ خواهند شد.

در حوزه طراحی هم برخی تغییرات کوچک حاصل خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به کوچک شدن ناچ اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امی

۱۳۹۹/۱۱/۱۴
اولین گوشی یک ترابایت جهان s10 پلاس بود اپل بازم عقب تر از سامسونگ

ممد

۱۳۹۹/۱۱/۱۳
سوادتون رو موش خورده که اگه دنبال حسگر اپتیکال هستن با کوالکام و اس ۲۱ چیکار دارن که اولتراسونیک هست سنسورشون اخه ببو ها