خانهاخبار
موتورولا هم از شارژر بی‌سیم هوایی خود پرده برداشت

موتورولا هم از شارژر بی‌سیم هوایی خود پرده برداشت

پس از شیائومی حالا نوبت موتورولاست تا از فناوری جدید خود به منظور فراهم‌سازی امکان شارژ بی‌سیم از راه دور رونمایی کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

به دنبال معرفی اولین فناوری شارژ بی‌سیم از راه دور شیائومی، حالا موتورولا هم از فناوری جدید خود برای شارژ بی‌سیم هوایی پرده برداشت. این فناوری می‌تواند دستگاه‌ها را از فاصله یک متری شارژ کند. البته در این فناوری نباید مانعی میان شارژر و دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

در ویدیوی که رسما از سوی موتورولا منتشر شده، دو موبایل موتورولا اج را می‌بینیم که احتمالا نسخه‌هایی ویژه هستند و در فواصل ۸۰ و ۱۰۰ سانتی‌متری از شارژر قرار می‌گیرند. این دو گوشی بلافاصله پس از قرار گرفتن مقابل شارژر شروع به شارژر شدن می‌کنند، اما وقتی اپراتور دست خود را مقابل شارژر می‌گذارد، فرآیند شارژ متوقف می‌شود.

این شارژر ظاهرا Motorola One Hyper نام دارد و اگرچه موتورولا آن را بر اساس استاندارد Qi ساخته اما به گفته خود این شرکت عملکرد آن بهتر است. این شارژر می‌تواند تا ۷ دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کند، ولی موتورولا هنوز اطلاعات خاصی را درباره سرعت شارژ یا میزان وابستگی به فاصله اعلام نکرده است.

این شرکت مدعی است که راهکار آن‌ها منطقی‌ترین روش برای شارژ بی‌سیم است. به نظر می‌رسد که حالا صنعت تلفن‌های هوشمند واقعا به دنبال حرکت به سوی دنیایی است که در آن نیازی به کابل شارژر وجود نداشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)