خانهاخبار
رندرهای اکسپریا 1 III ظاهری آشنا با تغییراتی جدید را نشان می‌دهد

رندرهای اکسپریا 1 III ظاهری آشنا با تغییراتی جدید را نشان می‌دهد

تصاویر کامپیوتری جدیدی که از اکسپریا 1 مارک 3 لو رفته دستگاهی را نشان می‌دهد که ظاهری شبیه نسل قبل دارد اما چند تغییر مهم را با خود ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

بر اساس جدیدترین گزارش افشاگر معروف، استیو همرستافر که پیش‌تر اطلاعات و تصاویری را از اکسپریا ۱ مارک ۳ لو داده بود، طرفداران سونی باید منتظر اضافه شدن لنز پریسکوپ به دوربین عقب پرچمداران بعدی این شرکت باشند. اکسپریا ۱ مارک ۳ مثل نسل قبلی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن 4K خواهد داشت ولی متاسفانه از نرخ نوسازی بالا بهره نمی‌برد. همرستافر می‌گوید سونی ابعاد دستگاه را به ۱۶۱.۶ در ۶۷.۳ در ۸.۴ میلی‌متر کاهش داده است. البته ضخامت دستگاه نسبت به اکسپریا ۱ مارک ۲ افزایش پیدا کرده، اما طول و عرض آن کوچک‌تر شده است. ابعاد نسل قبلی ۱۶۶ در ۷۲ در ۷.۹ میلی‌متر بود.

از دیگر ویژگی‌های جدید اکسپریا ۱ مارک ۳ می‌توانیم به دکمه میانبر جدیدی اشاره کنیم که از اکسپریا پرو به این گوشی آمده است. همان‌طور که در رندرها دیده می‌شود، پرچمدار آتی سونی بلندگوی جلویی دوگانه و جک هدفون را حفظ کرده است. همرستافر چیز دیگری را درباره مشخصات فنی این دستگاه به اشتراک نگذاشته اما با توجه به ماژول دوربین اکسپریا ۱ مارک ۳ می‌توانیم انتظار همکاری دیگری با برند ZEISS را داشته باشیم.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ را در تابستان ۲۰۲۰ معرفی کرد و این گوشی با نمایشگر 4K به‌سرعت توانست به یکی از بهترین محصولات این شرکت تبدیل شود. حالا بدیهی است که این غول ژاپنی در پی معرفی جانشینی برای پرچمدار خود باشد و تغییرات زیادی را در محصول جدیدش ایجاد نکند. انتظار داریم که در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)