خانهاخبار
مشخصات نمایشگر، تاریخ عرضه و اطلاعات بیشتری از گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

مشخصات نمایشگر، تاریخ عرضه و اطلاعات بیشتری از گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ 3 در ماه مه یا ژوئیه به بازار می‌آید و تغییرات کوچک و بزرگی را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بر اساس گزارش جدید کاربران وب‌سایت Naver، نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ حدود ۰.۱ اینچ و نمایشگر ثانویه آن حدود ۰.۲ اینچ از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد شد. با این حال، صفحه نمایش اصلی این دستگاه پنلی ۶.۸ اینچی و صفحه ثانویه آن پنلی ۱.۳ اینچی خواهد بود. هر دو صفحه از نوع OLED هستند ولی صفحه اصلی نرخ نوسازی بالاتری ارائه می‌کند.

این گزارش می‌گوید وزن دستگاه تغییری نخواهد کرد. گلکسی زد فلیپ وزن ۱۸۳ گرمی داشت و انتظار داریم که وزن زد فلیپ ۳ هم در همین حدود باشد. سامسونگ این گوشی را باریک‌تر از نسل قبل می‌سازد تا در هر دو حالت باز و بسته نازک‌تر باشد. ضخامت گلکسی زد فلیپ در حالت بسته ۱۷.۳ میلی‌متر و در حالت باز ۷.۲ میلی‌متر بود.

گفته شده که لولای دستگاه بهتر از قبل طراحی می‌شود اما هنوز چیزی راجع به قیمت در دسترس نیست. گلکسی زد فلیپ در حوالی ماه‌های مه یا ژوئیه عرضه می‌شود و حداقل یک نسخه ویژه از این دستگاه را خواهیم دید. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد و از 5G پشتیبانی خواهد کرد.

چرا از این دستگاه با نام گلکسی زد فلیپ ۳ یاد می‌شود؟ چون سامسونگ احتمالا می‌خواهد شماره آن را با سری گلکسی زد فولد همسان کند. البته فعلا بهتر است اطلاعات بالا را قطعی تلقی نکنید و منتظر گزارش‌های بیشتری بمانید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)