خانهاخبار
دولت بایدن تمامی ناوگان حمل و نقل فدرال را برقی خواهد کرد

دولت بایدن تمامی ناوگان حمل و نقل فدرال را برقی خواهد کرد

فرمان جدید رئیس جمهور تازه‌وارد ایالات متحده آمریکا دارای قسمتی است که به تعویض ناوگان حمل و نقل فعلی با یک ناوگان برقی آمریکایی اشاره می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۷

جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا، دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناوگان حمل و نقل فدرال، شامل تقریبا ۶۴۵ هزار وسیله نقلیه، را به طور کامل به محصولات برقی آمریکایی تبدیل می‌کند. تاکید او بر آمریکایی بودن این محصولات بود چون این برنامه بخشی از فرمان اجرایی Made In America است که می‌خواهد بخش قابل توجهی از هزینه‌های دولت را به کسب و کارهای آمریکایی و محصولات آمریکایی اختصاص دهد.

پیش‌تر در زمان کارزارهای انتخاباتی بایدن گفتگوهای زیادی پیرامون مهاجرت به سمت استفاده از خودروهای برقی و به‌طور کلی انرژی‌های پاک صورت گرفته بود. در حال حاضر زمان دقیقی برای اجرای این برنامه اعلام نشده، بنابراین نمی‌توان گفت که دولت از چه زمانی موظف به استفاده از وسایل نقلیه برقی خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین ناوگان‌های فدرال که نیازمند تعویض هستند می‌توان به ناوگان فعلی اداره پست ایالات متحده اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها از دهه ۱۹۸۰ به بعد تغییری نکرده‌اند. به جز این، شمار زیادی از وسایل حمل و نقل دولتی از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند و ظاهرا حرکت به سمت انرژی‌های جدیدتر یکی از برنامه‌های محوری دولت جدید آمریکا خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)