خانهاخبار
خانواده اس 21 از آپدیت یکپارچه اندروید بهره‌مند نخواهند بود

خانواده اس 21 از آپدیت یکپارچه اندروید بهره‌مند نخواهند بود

محصولات جدید سامسونگ، از یک ویژگی مهم بی‌بهره هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۷

بررسی‌های اخیر نشان دهنده آن است که پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی اس 21 از قابلیت آپدیت یکپارچه سیستم عامل اندروید که توسط گوگل ارائه می‌شود، پشتیبانی به عمل نمی‌آورند.

آپدیت‌های یکپارچه در هنگام عرضه، فضای پارتیشن دستگاه را به دو قسمت A و B تقسیم کرده و به این ترتیب در صورت آپدیت، این عملیات روی یکی از پارتیشن‌ها انجام شده و پارتیشن دیگر به صورت فعال و دست نخورده باقی می‌ماند و این مورد در آپدیت بعدی، به صورت برعکس انجام می‌شود.

با این قابلیت، کاربران تنها در 5 یا 10 دقیقه شاهد آپدیت شدن دستگاه خود خواهند بود و به این ترتیب، امکان ایجاد مشکل در هنگام آپدیت یا از دست رفتن اطلاعات وجود نخواهد داشت.

گوگل از سال 2016، ارائه آپدیت‌های یکپارچه را در دستور کار خود قرار داده بود و به نظر می‌رسید که این ویژگی را در اندروید 11 نیز قرار داده و تمامی محصولات پشتیبانی کننده از گوگل پلی، امکان بهره‌گیری از آن را داشته باشند.

image

 

اما با تمام این تفاسیر، در آخرین نسخه این سند، مدارکی دال بر حذف شدن این مورد مشاهده شده و به این ترتیب، دارندگان آخرین محصولات تولید شده توسط سامسونگ، یعنی اعضای خانواده اس 21 با نام‌های گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

تا به این لحظه، دلیل سرپیچی و عدم استفاده از این قابلیت در محصولات جدید سامسونگ هنوز مشخص نشده است. عدم امکان استفاده از این قابلیت، بدان معناست که حدود 2 تا 3 گیگابایت از فضای گوشی‌های هوشمند، به این موضوع اختصاص پیدا خواهد کرد. اما این حداقل تاوانی است که کاربران در این خصوص به آن دچار خواهند شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده، چه تبعاتی گریبان گیر استفاده کنندگان از پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی اعضای خانواده اس 21 خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)