خانهاخبار
نمایشگرهای سری وان پلاس 9 چه تفاوت‌هایی خواهند داشت؟

نمایشگرهای سری وان پلاس 9 چه تفاوت‌هایی خواهند داشت؟

در این مطلب می‌خواهیم به تفاوت‌های محصولات خانواده وان پلاس 9 بپردازیم.
۱۳۹۹/۱۱/۷

محصولات جدید کمپانی وان پلاس با نام خانواده OnePlus 9 در آینده روانه بازار خواهند شد و تا به حال، اخبار و حواشی زیادی پیرامون آن‌ها منتشر شده است. از لو رفتن نام آن‌ها گرفته تا زبان طراحی و انتشار تصاویری منسوب به آن‌ها.

اما امروز، یکی از افشاگران معروف در حوزه تکنولوژی با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو، پستی را منتشر کرده و به وسیله آن، اطلاعاتی در مورد نمایشگر اعضای خانواده وان پلاس 9 را اعلام کرده است. طبق گفته وی، مدل پایه این سری با نام وان پلاس 9، از نمایشگر 6.55 اینچی تخت با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. از طرف دیگر، وان پلاس 9 پرو نیز با صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی همراه خواهد بود که لبه‌های آن نیز به صورت خمیده طراحی شده است. همچنین هر دو محصول، در قسمت بالایی نمایشگر حاوی حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی هستند.

image

 

او در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که این محصولات به باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و در کامنت‌های همین پست نیز، یادآور شده است که خانواده وان پلاس 9 از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورند.

البته هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی مخصوص کدام یک از اعضای این سری خواهد بود. وان پلاس 8 از قدرت شارژ خوبی برخوردار بود و نسخه پرو آن نیز به باتری بزرگ‌تر و امکان شارژ وایرلس مجهز شده بود. پس جای تعجبی نیست اگر چنین تغییراتی روی نسخه جدید این اسمارت فون‌ها نیز وجود داشته باشد.

این توییت حالا دقیقا چند روز بعد از انتشار خبر متحد شدن تیم تحقیق و توسعه کمپانی‌های وان پلاس و اوپو منتشر شده است. به این ترتیب در سال 2021، شاهد نزدیک شدن بیشتر محصولات وان پلاس و اوپو به یکدیگر خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)