خانهاخبار
سری ردمی نوت 10 هم احتمالا بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

سری ردمی نوت 10 هم احتمالا بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

مدیر برند ردمی در پاسخ به یکی از کاربران پیامی را منتشر کرده که احتمال حذف آداپتور شارژر از جعبه سری ردمی نوت 10 را تقویت می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۷

مدیر برند ردمی، لو ویبینگ، اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو از کاربران خواست تا پیشنهادهای خود را پیرامون سری ردمی نوت ۱۰ مطرح کنند. یکی از کاربران در بخش نظرات پیشنهاد داد که شارژر از جعبه این سری کنار گذاشته شود. حالا آقای ویبینگ در پاسخ با ارسال پستی محتوی «پیام دریافت شد» بر احتمال حذف شارژر از خانواده ردمی نوت ۱۰ دامن زده است.

پیش‌تر انتشار تصویر منتسب به جعبه ردمی K40 این احتمال را مطرح کرده بود که آداپتور شارژر از این جعبه کنار گذاشته شده است. شیائومی برای اولین بار در زمان معرفی می ۱۱ این تصمیم را اجرایی کرد ولی به کاربران اجازه داد تا در صورت تمایل بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آداپتور را دریافت کنند.

حذف آداپتور شارژر اولین بار توسط اپل اتفاق افتاد و به دنبال آن‌ها سامسونگ هم در سری گلکسی اس ۲۱ همین تصمیم را اتخاذ کردند. هر دو شرکت می‌گویند دلایل زیست محیطی باعث کنار گذاشتن آداپتور شارژر شده و چون اکثر کاربران حداقل از قبل یک آداپتور شارژر دارند، دیگر نیازی به عرضه مجدد این قطعه نیست. این تصمیم شاید در خصوص محصولاتی که از درگاه USB-C استفاده می‌کنند کمی توجیه‌پذیر باشد، ولی در مورد اپل که از درگاه اختصاصی لایتنینگ بهره می‌برد، چندان پذیرفتنی نیست.

پست مدیر برند ردمی به خودی خود می‌توانست متضمن عرضه زودهنگام سری ردمی نوت ۱۰ باشد، ولی از آن‌جایی که این برند فعلا مشغول آماده شدن برای عرضه ردمی K40 است، انتظار نداریم که حداقل تا دو ماه دیگر سری جدید ردمی نوت را ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)