خانهاخبار
نوکیا برای عرضه چند گوشی در سه‌ماهه اول و دوم 2021 آماده می‌شود

نوکیا برای عرضه چند گوشی در سه‌ماهه اول و دوم 2021 آماده می‌شود

بر اساس گزارشی تازه، نوکیا در نظر دارد تا در چند ماه آینده از چند تلفن هوشمند تازه رونمایی کند. در حال حاضر از حداقل سه دستگاه نام برده می‌شود.
۱۳۹۹/۱۱/۶

به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، شرکت HMD Global به دنبال رونمایی چندین تلفن هوشمند جدید از نوکیا ۱.۴ گرفته تا نوکیا ۷.۳ یا ۷.۴ است. اولین دستگاه نوکیا ۱.۴ خواهد بود که در حوالی فوریه از راه می‌رسد و پیش‌تر مشخصات کامل آن را به اطلاع شما رسانده بودیم.

در ادامه باید منتظر نوکیا ۶.۳ یا ۶.۴ باشیم که احتمالا در اواخر سه‌ماهه اول یا اوایل سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این دستگاه شبیه نوکیا ۶.۲ خواهد بود و از نمایشگری ۶.۴۵ اینچی با ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. در قاب عقب این گوشی ماژول دوربینی حلقه‌ای تعبیه شده که دارای چهار لنز (۲۴ + ۱۲ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی) است. زیر این ماژول فلش LED را می‌بینیم. نوکیا ۶.۳ یا ۶.۴ حسگر اثر انگشت جانبی خواهد داشت و با جک هدفون به بازار می‌آید. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۷۳۰ است و از ۳ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قیمت تخمینی این محصول ۲۴۹ یورو خواهد بود.

در انتها نوکیا ۷.۳ یا ۷.۴ احتمالا در اواخر ماه فوریه یا مارس از راه می‌رسد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که منبع این گزارش کجاست، اما ظاهرا با برنامه نوکیا برای عرضه حداقل چهار گوشی هوشمند 5G در سال ۲۰۲۱ مطابقت دارد. نوکیا ۵.۵ و ۸.۴ il در دست تولید قرار دارند و احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۹/۱۱/۷
بدترین و بی کیفیت ترین برند گوشی هوشمند در دنیا نوکیا هست. من ۸ عدد از گوشی هوشمند نوکیا دارم واسه مغازه بدترین کیفیت صدا بدترین کیفیت تصویر خلاصه هر چی بده تو نوکیا هست.
اینقدر تبلیغش هم نکنین حیف فضا که واسه نوکیا تبلیغ بشه.
# حذف نوکیا