خانهاخبار
تصویر رسمی گوشی Motorola Edge S منتشر شد

تصویر رسمی گوشی Motorola Edge S منتشر شد

در این مطلب، تصویر محصول جدید موتورولا را با هم خواهیم دید.
۱۳۹۹/۱۱/۵

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام Ankit به تازگی، تصویر رسمی از گوشی هوشمند موتورولا اج اس را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

این اسمارت فون که در میان مسئولان موتورولا با نام Motorola Nio شناخته می‌شود، به پردازنده اسنپدراگون 870 مجهز خواهد بود. این محصول به تازگی در بنچمارک انتوتو مشاهده شده و بر اساس انتظارها، عملکرد آن چیزی بین اسنپدراگون 865 و اسنپدراگون 888 بود.

اسمارت فون موتورولا اج اس در تاریخ 26 ژانویه مصادف با هفتم بهمن ماه در کشور چین معرفی خواهد شد و احتمالا در بازارهای جهانی، به عنوان محصولی از زیر شاخه سری G عرضه می‌شود.

image

 

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تصاویر نگاه نزدیک به Motorola Edge S در رسانه‌های خبری منتشر شد و با عکس‌هایی که امروز توسط Ankit در شبکه اجتماعی توییتر دیدیم، کاملا مطابقت دارد. در پشت بدنه، شاهد یک برآمدگی هستیم که لنزهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق به همراه سیستم فوکوس لیزری خودکار درون آن جای گرفته‌اند.

در این پوستر، شاهد دو رنگ سفید و آبی از این محصول هستیم که احتمالا به ترتیب با نام‌های Sky و Beryl به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.

طبق شایعات پیشین، گوشی هوشمند موتورولا اج اس از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره‌مند خواهد بود. در قسمت بالایی نمایشگر، شاهد دوربین سلفی دوگانه (16 و 8 مگاپیکسلی) خواهیم بود که درون یک حفره داخل صفحه نمایش قرار می‌گیرند. همچنین در این محصول، خبری از سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر نخواهد بود و این قطعه سخت‌افزاری، به داخل دکمه پاور قرار گرفته در کنار بدنه منتقل شده است.

 

در نهایت بر اساس شایعات، Motorola Edge S با 6، 8 و 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی همراه خواهد بود و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین بد نیست بدانید که این اسمارت فون به صورت پیش فرض، به یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)