خانهاخبار
فیس بوک کاربران آیفون را از حساب کاربری‌شان خارج می‌کند

فیس بوک کاربران آیفون را از حساب کاربری‌شان خارج می‌کند

فیس بوک در اقدامی عجیب و غیرمنتظره کاربران آیفون را از حساب کاربری‌شان بدون هیچ توضیحی خارج می‌کند
۱۳۹۹/۱۱/۵

فیس بوک از جمعه شب شروع به خارج کردن کاربران آیفون از حساب کاربری‌شان کرده و آن‌هم بدون هیچ توضیحی که به نظر می‌رسد افرادی که از اپلیکیشن فیس بوک روی پلتفرم iOS استفاده می‌کنند این اتفاق برایشان افتاده است. کاربرانی که سعی در ورود مجدد داشتند، متوجه شدند مشکل پابرجاست و حتی افرادی که از ورود دو مرحله‌ای با استفاده از پیامک نیز بهره می‌برند با همین مشکلات روبرو شدند.  

image

 

 براساس پست‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از افرادی که احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده‌اند در نهایت می‌توانند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، اما ارسال کدهای پیام کوتاه بسیار کند است و برخی از آن‌ها مجبور شده‌اند تا تصاویر مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنند تا بتوانند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند وبه آن دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی فیس بوک این جمله را به رسانه‌ی Engadget گفته است

ما می‌دانیم که برخی از کاربران در حال حاضر در دسترسی به فیس بوک مشکل دارند. ما در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر اوضاع به حالت عادی برگردد.

باید منتظر ماند و دید این مشکل به فیس بوک مربوط است یا اینکه غول شبکه‌های اجتماعی در حال انتقام گرفتن از اپل به خاطر مشکلات اخیر است. البته شاید یک مشکل ساده در سرورهای این شرکت باشد و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)