خانهاخبار
مشخصات کلیدی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو لو رفت

مشخصات کلیدی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو لو رفت

افشاگر معروف چینی در پست جدید خود اطلاعات تازه‌ای را در خصوص مشخصات فنی دو عضو رده بالای خانواده بعدی پرچمداران وان پلاس به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۱۱/۵

از ماه اکتبر ۲۰۲۰ به تدریج شایعاتی درباره سری وان پلاس ۹ منتشر شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این خانواده شامل سه دستگاه به نام‌های وان پلاس ۹ لایت، وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو خواهد بود. حالا افشاگر معروف چینی با نام کاربری Digital Chat Station، اطلاعات بیشتری را درباره وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر کرده است.

طبق این گزارش، وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو از صفحاتی با دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برند. مدل عادی این گوشی احتمالا نمایشگری مسطح با اندازه ۶.۵۵ اینچی، وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. در آن سو، وان پلاس ۹ پرو به نمایشگری با لبه‌های خمیده و اندازه ۶.۷۸ اینچی مجهز می‌شود. این پنل وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه خواهد کرد. هر دو صفحه در گوشه سمت چپ خود از حفره کوچکی با اندازه ۳.۸ میلی‌متری برای دوربین سلفی استفاده می‌کنند.

بدیهی است که قلب تپنده وان پلاس ۹ و ۹ پرو اسنپدراگون ۸۸۸ کوآلکام خواهد بود. متاسفانه در این گزارش حرفی از ظرفیت باتری این دو گوشی به میان نیامده، ولی منبع خبر می‌گوید که حداکثر ظرفیت باتری آن‌ها احتمالا به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. همچنین، انتظار می‌رود که وزن آن‌ها کمتر از ۲۰۰ گرم باشد. گفته شده که ضخامت وان پلاس ۹ برابر ۸ میلی‌متر و وان پلاس ۸ پرو ۸.۵ میلی‌متر خواهد بود.

تصاویر زنده‌ای که پیش‌تر از وان پلاس ۹ منتشر شده بود نشان می‌داد که این گوشی نمایشگری با وضوح +FHD، نسبت تصویر ۲۰:۹، اندروید ۱۱، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. همچنین، احتمال می‌رفت که وان پلاس ۹ پرو شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی داشته باشد.

فعلا اطلاعات زیادی درباره وان پلاس ۹ لایت در دسترس نیست ولی گفته شده که این گوشی برای بازار هند و چین تولید می‌شود. وان پلاس ۹ لایت می‌تواند از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. انتظار داریم که وان پلاس از این خانواده در اواسط ماه مارس پرده بردارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)