خانهاخبار
آنر از همکاری با کوآلکام، مدیاتک، اینتل و AMD خبر داد

آنر از همکاری با کوآلکام، مدیاتک، اینتل و AMD خبر داد

مدیرعامل شرکت آنر پس از معرفی محصول جدید این شرکت تایید کرد که آن‌ها با شرکت‌های مختلف از جمله برندهای آمریکایی به توافق رسیده‌اند تا فصل جدیدی از همکاری‌های خود را آغاز کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۴

آنر دیروز برای اولین بار پس از جدایی از هوآوی از تلفن هوشمند جدیدی به نام V40 5G رونمایی کرد. پس از این مراسم، مدیرعامل آن‌ها، جورج ژائو، از همکاری‌های جدیدی با تراشه‌سازان بزرگ دنیا یعنی مدیاتک و کوآلکام خبر داد. این شرکت همچنین اعلام کرد که با AMD، اینتل، مایکرون، مایکروسافت، سامسونگ، SK Hynix و سونی هم به توافقاتی رسیده است.

آقای ژائو گفت پنج ماه گذشته دوره فوق‌العاده سخت اما پرمعنایی برای آنر بوده است. این شرکت می‌دانست که پس از جدایی از هوآوی با انتظاراتی از سوی شرکا و مصرف‌کنندگان خود روبرو است. آنر حالا هدف خود را ورود به بازار محصولات بالارده و میان‌رده قرار داده و می‌خواهد حضور فعالانه‌تری در بازارهای خارجی داشته باشد.

این شرکت همچنین سعی دارد با تغییر استراتژی هوآوی به سبک و سیاق خود به حوزه اینترنت چیزها هم وارد شود. تحلیل‌گران می‌گویند آنر می‌خواهد همان محصولات باکیفیتی را به دست مشتریانش برساند که در زمان مالکیت هوآوی از این برند دیده بودیم. مقر اصلی آنر فعلا در شنژن قرار دارد ولی ۸ هزار نفر از کارمندان آن‌ها به ساختمان مرکزی جدیدی منتقل شده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)