خانهاخبار
مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2 لو رفت

مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2 لو رفت

نسل بعدی تلفن هوشمند تاشوی هوآوی احتمالا در ماه فوریه از راه می‌رسد و طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱۱/۳

هوآوی نسل اول موبایل تاشوی خود را در ماه فوریه ۲۰۱۹ معرفی کرد و آن را در ماه نوامبر همان سال به بازار فرستاد. این شرکت فوریه ۲۰۲۰ از نسخه بعدی این دستگاه یعنی هوآوی میت ایکس اس پرده برداشت. حالا با توجه به سابقه هوآوی انتظار داریم که میت ایکس ۲ را در ماه آینده میلادی ببینیم. این گوشی دیروز با شماره مدل TET-AN00 / TET-AN10 از مرجع چینی TENAA سر درآورد. با وجود این‌که مرجع مذکور اطلاعات زیادی درباره این دستگاه فاش نکرده ولی امروز یک افشاگر معروف اطلاعات کاملی را درباره میت ایکس ۲ با ما به اشتراک گذاشته است.

افشاگر شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، مدعی است که ابعاد میت ایکس ۲ برابر ۱۶۱.۸ در ۱۴۵.۸ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۹۵ گرم است. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که هوآوی قابلیت تا شدن به سمت بیرون را کنار گذاشته و مثل سامسونگ از تای داخلی استفاده می‌کند. نمایشگر داخلی میت ایکس ۲ یک پنل ۸.۰۱ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰ پیکسلی خواهد بود.

این گوشی در بیرون نمایشگری ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۲۷۰ در ۱۱۶۰ پیکسلی خواهد داشت، و دوربین سلفی آن لنزی ۱۶ مگاپیکسلی است. در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای تعبیه می‌شود که شامل سنسورهای ۵۰ + ۱۶ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گزارش امروز می‌گوید دوربین میت ایکس ۲ از زوم اپتیکال هیبریدی ۱۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

موبایل تاشوی بعدی هوآوی از Kirin 9000 استفاده خواهد کرد و انرژی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. میت ایکس ۲ احتمالا از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود.

تصویر منتسب به هوآوی میت X2

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)