خانهاخبار
مشخصات کامل و قیمت نوکیا 1.4 لو رفت

مشخصات کامل و قیمت نوکیا 1.4 لو رفت

موبایل مقرون به صرفه بعدی نوکیا با اندروید 10 وارد بازار می‌شود و با پایه‌ای‌ترین سخت‌افزار ممکن قیمت جذابی دارد.
۱۳۹۹/۱۱/۲

اچ‌ام‌دی گلوبال در نظر دارد تا به‌زودی از موبایل مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کند که احتمالا جانشین نوکیا ۱.۳ خواهد بود. این گوشی نوکیا ۱.۴ نام دارد و با پایه‌ای‌ترین مشخصات سخت‌افزاری با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو به بازار می‌آید.

تلفن هوشمند جدید نوکیا از پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند. دوربین عقب این گوشی دوگانه شامل لنزهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی است و انرژی دستگاه توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. نوکیا ۱.۴ نمایشگری ۶.۵۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD خواهد داشت که از نسل قبلی بزرگ‌تر شده است.

موبایل جدید نوکیا نسخه‌ای با پشتیبانی از دو سیم کارت دارد که یکی از آن‌ها از 4G و دیگری از 2G پشتیبانی می‌کند. مقدار رم و حافظه داخلی این دستگاه به ترتیب ۱ و ۱۶ گیگابایت است اما حافظه داخلی آن با کمک کارت حافظه microSD قابل ارتقاست. نوکیا ۱.۴ در بخشی سلفی به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

گفته شده که این گوشی حسگر اثر انگشت جانبی دارد که به خاطر استفاده از پنل LCD آن را در پهلو یا قاب عقب دستگاه خواهیم دید. نوکیا ۱.۴ همچنین، اندروید ۱۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه microUSB 2.0، حسگر نور محیطی، حسگر مجاورت و شتاب‌سنج خواهد داشت. ابعاد این دستگاه ۱۶۶.۴۲ در ۷۶.۷۲ در ۸.۷۰ میلی‌متر اعلام شده است.

نوکیا ۱.۳ در ماه مارس ۲۰۲۰ معرفی شد، بنابراین انتظار داریم که نسل جدید این دستگاه را هم در سه‌ماهه نخست امسال ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)