خانهاخبار
رندرهای رسمی و تصاویر زنده آنر V40 لو رفت

رندرهای رسمی و تصاویر زنده آنر V40 لو رفت

آنر انتهای این هفته از تلفن هوشمند V40 رونمایی می‌کند. حالا چند روز مانده به این مراسم تصاویر و رندرهای متعددی از این محصول منتشر شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

چند هفته پیش رسما اعلام شد که آنر V40 در تاریخ ۲۹ دی معرفی می‌شود. این شرکت هفته گذشته تاریخ رونمایی از موبایل خود را تا ۳ بهمن به تعویق انداخت. حالا در آستانه معرفی این گوشی رندرهای باکیفیتی از V40 لو رفته که طراحی این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

آنر V40 در حال حاضر در فروشگاه‌هایی مثل Suning و چند فروشگاه چینی دیگر برای رزرو در دسترس کاربران قرار دارد. رندرهای موجود تایید می‌کند که دوربین سلفی این دستگاه درون حفره‌ای قرصی‌شکل در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار دارد. صفحه نمایش V40 مجهز به لبه‌های خمیده است و در قاب عقب ماژولی مستطیلی از سه لنز، یک سیستم فوکوس خودکار لیزری و یک فلش LED میزبانی می‌کند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که آنر V40 علاوه بر مشکی با رنگ‌های آبی و نارنجی هم عرضه می‌شود. به‌علاوه، چند منبع تصاویر زنده‌ای از این گوشی را منتشر کرده بودند که یکی از آن‌ها را در بالا می‌بینید. در گزارشی دیگر، اسکرین‌شاتی از انبار یک خرده‌فروشی منتشر شده که قیمت آنر V40 را ۶۲۰ دلار اعلام می‌کند.

image

طبق شایعات، آنر V40 نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی خواهد داشت. قلب تپنده این دستگاه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. آنر V40 همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد متین

۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جالبه کخ برند هانر هیچ پرچمدار با قطعات بالایی نداره فقط میان رده و پایین رده... در صورتی که با خارج شدن از زیر سایه هوآوی و برداشته شدن محدودیت های اعمال شده از سمت آمریکا میتونه فراتر از هوآوی باشه .

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دیگه حتی آنـر هم نمیشه بخری?
دولت اجازه نمیده وارد بشه
وارد هم میشد با کدام درآمد بخری??‍♂️
اصلاً گیر کردیم توی تار عنکبوت