خانهاخبار
ساتچی از داک شارژ جدید در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد

ساتچی از داک شارژ جدید در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد

ساتچی که برندی مطرح در ساخت لوازم جانبی است به تازگی یک داک شارژ جدید را معرفی کرده است
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

ساتچی یکی از شرکت‌های مطرحی است که برای محصولات اپل لوازم جانبی تولید می‌کند. این شرکت به تازگی از یک داک شارژ با نام Dock5 رونمایی کرده که می‌تواند به طور همزمان چندین دستگاه را شارژ کند. این محصول در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شده است.

ساتچی برای این محصول عنوان کرده

ساتچی، شرکتی معروف به تولید لوازم جانبی که زندگی روزمره را راحت‌تر می‌کند، جدیدترین داک شارژ خود را با نام Dock5 تولید کرده که قابلیت شارژ چند دستگاه به صورت بی‌سیم را داراست. این محصول با انواع تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها سازگاری دارد و برای شارژ چند دستگاه به صورت همزمان ایده‌آل است. با تقسیم کننده‌های سیلیکونی داخلی، بالشتک‌های ضد لغزش و گواهینامه‌های CE/ETL به راحتی و با خیال راحت می‌توان از این محصول استفاده کرد.   

image

 

Dock5 می‌تواند حداکثر تا پنج دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و همین‌طور یک اسلات شارژ Qi، دو درگاه شارژ USB-C و دو USB-A را دارد. به لطف گواهینامه‌های CE و ETL وعده‌ی شارژ بدون نگرانی را می‌دهد در حالی که شارژ در حال انجام است می‌توان کیس را روشن گذاشت. البته این محصول با تمام دستگاه‌های سازگار اپل، گوگل، مایکروسافت و سامسونگ کار خواهد کرد. پیکربندی به این معنی است که شما می‌توانید مجموعه‌ای از ایرپادها، دو آیفون و دو آیپد را همزمان شارژ کنید.

طراحی و فیزیک مناسب کیس Dock5 باعث می‌شود دستگاه‌ها با قاب محافظ نیز همچنان شارژ شوند تا مشکلی برای کاربر ایجاد نشود. این داک شارژ با اکثر تلفن‌های هوشمند سازگار است و قادر به شارژ لپ‌تاپ و تبلت نیز است. برای این کار کافی است تا دستگاه را روی پد شارژ بی‌سیم قرار داده و نشانگر LED وضعیت را نشان می‌دهد.

این داک برای افرادی که میز کار شلوغی دارند بسیار مناسب است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)