خانهاخبار
ایسر لپ‌تاپ Nito 5 را به‌روز و از مدل‌های جدید Aspire رونمایی کرد

ایسر لپ‌تاپ Nito 5 را به‌روز و از مدل‌های جدید Aspire رونمایی کرد

ایسر امروز از نسخه به‌روزشده لپ‌تاپ Nitro 5 پرده برداشت و از چند مدل تازه از سری Aspire رونمایی کرد که از پردازنده‌های AMD استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

ایسر در رویداد تماما آنلاین CES 2021 بخشی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های خود را با پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند به‌روز کرد. این شرکت علاوه بر ارتقای پیکربندی Predator Triton 300 SE و Predator Helios 300 از لپ‌تاپ‌های تازه‌ای به نام‌های Aspire 7 و Aspire 5 و Nitro 5 با پردازنده‌های AMD پرده برداشت.

نفسی تازه برای نیترو ۵

نیترو ۵ یکی از پرطرفدارترین محصولات برند لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر است و به‌روزرسانی با AMD Ryzen 9 5900HX و انویدیا جی‌فورس RTX 3080 به این دستگاه کمک می‌کند تا خودش را در گردانه رقابت نگه دارد. این لپ‌تاپ در دو اندازه ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی عرضه می‌شود و رزولوشن QHD یا FHD خواهد داشت. علاوه بر این، اولی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی و دومی از نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

image

قیمت‌گذاری جهانی و تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است، ولی بازار استرالیا احتمالا از سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ میزبان این محصول خواهد بود.

Aspire و Predator

ایسر در سری الترابوک‌های Aspire از Aspire 5 و Aspire 7 پرده برداشت که هر دو به پردازنده‌هایی از سری AMD Ryzen 5000 مجهز می‌شوند. Aspire 7 همچنین میزبان انویدیا جی‌فورس GTX 1650 خواهد بود در حالی که Aspire 5 از AMD Radeon RX 640 استفاده خواهد کرد.

image

هر دو دستگاه نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با بدنه‌ای ظریف و سبک، درگاه USB-C و حافظه داخلی ۱ ترابایتی SSD خواهند داشت. Aspire 7 با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و Aspire 5 با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم به بازار می‌آید. قیمت و زمان‌بندی عرضه جهانی محصولات نیترو هم هنوز اعلام نشده اما بازار استرالیا از سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ میزبان آن‌ها خواهد بود.

محصول دیگری که ایسر به آن اشاره کرد Predator Triton 300 SE و Predator Helios 300 بودند که به اندازه سایر محصولات این شرکت به‌روز نشدند اما حالا با جدیدترین گرافیک‌های انویدیا به بازار می‌آیند. دستگاه اول به RTX 3060 و دستگاه دوم به RTX 3080 با ۳۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)