خانهاخبار
گواهی NBTC گوشی گلکسی A32 5G صادر شد

گواهی NBTC گوشی گلکسی A32 5G صادر شد

اسمارت فون جدید سامسونگ گواهی تازه‌ای را دریافت کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

گوشی هوشمند گلکسی A32 5G سامسونگ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و در حالی که همه منتظر رونمایی از این محصول هستند، موسسه تایلندی NBTC به تازگی گواهی تأیید آن را صادر کرده و به این ترتیب، تاریخ رونمایی از آن مشخص شده است.

تأییدیه رگولاتور تایلندی NBTC متأسفانه هیچ یک از مشخصات سخت افزاری گلکسی A32 5G را معین نکرده است. اما به لطف بنچمارک گیک بنچ این محصول، می‌دانیم که گجت یاد شده به پردازنده دیمنسیتی 720 و چهار گیگابایت رم مجهز بوده و به صورت پیشفرض، یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند.

image

 

همچنین به تازگی، رندری از این محصول منتشر شده که رنگ بندی آن را به نمایش گذاشته است و از طرف دیگر، مشخص گردیده است که گلکسی A32 5G در قسمت بالایی نمایشگر، به یک ناچ قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی درون آن مجهز است. پیش بینی می‌شود که صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچ بوده و در پشت بدنه، لنزهای اصلی، اولترا واید، ماکرو به همراه ماژول تشخیص عمق را می‌بینیم.

image

 

ظرفیت باتری این اسمارت فون هنوز مشخص نیست، اما وب سایت FCC مدعی شده است که گلکسی A32 5G از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد و چیپ NFC نیز به صورت آنبورد روی آن نصب شده است. سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول از قبیل سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور، جک 3.5 میلیمتری هدفون و پورت USB Type C برای شارژ نیز پیش‌تر در رسانه‌های خبری منتشر شده بود.

با تمام این تفاسیر، باید در آینده نزدیک منتظر معرفی گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی A32 5G باشیم. با توجه به مشخصات عنوان شده، نظرتان در مورد این اسمارت فون چیست؟ آیا محصول جدید سامسونگ توانایی رقابت با دیگر برندها را داشته و از طرف دیگر، آیا این گوشی هوشمند می‌تواند موفقیت نسل پیشین این گجت‌ها، یعنی سری A را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)