خانهاخبار
HTC در سکوت خبری دیزایر 21 پرو 5G را معرفی کرد

HTC در سکوت خبری دیزایر 21 پرو 5G را معرفی کرد

میان‌رده جدید HTC موبایلی با چیپست اسنپدراگون 690 است که از دوربین چهارگانه‌ای در قاب عقب بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

اچ‌تی‌سی برای اولین بار طی سال‌های اخیر در دو ماه متوالی از رشد درآمدهای خود خبر داده است. این شرکت حالا با تلفن هوشمند جدیدی به استقبال سال جدید رفته است. چند روز پیش گزارش‌هایی درباره Desire 21 Pro 5G منتشر شده بود. اچ‌تی‌سی حالا امروز این محصول را در سکوت خبری معرفی کرد.

همان طور که از نام این دستگاه پیداست، دیزایر ۲۱ پرو محصولی میان‌رده است که البته قیمت نسبتا بالایی دارد. این گوشی که فعلا در تایوان عرضه شده با قیمت تقریبی ۴۳۰ دلار به فروش می‌رسد. با این حال انتظار داریم که این گوشی را در سایر بازارها با قیمت متفاوتی ببینیم.

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه احتمالا دوربین عقب چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که همراه با یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق عرضه می‌شود. دیزایر ۲۱ پرو در بخش سلفی هم از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

image

قلب تپنده این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ کوآلکام است که اچ‌تی‌سی آن را با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌فرستد. دیزایر ۲۱ پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +FHD دارد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. با این حساب، دیزایر ۲۱ پرو اولین موبایل این شرکت است که نرخ نوسازی بالاتر از ۶۰ هرتز دارد.

موبایل فوق به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۹/۱۰/۲۵
گوشی خوبی به نظر میرسه / کاش گوشی های متنوع با قیمت های پایین تر هم عرضه کنه / با اصلالت /

ایهان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چقدر خاطرات خوبی از اج تی سی داریم کاش این کمپانی دوباره جون بگیره چون لیاقتش بیشتر از ایناست