خانهاخبار
موبایل رول‌شونده ال‌جی رسما در سال 2021 عرضه می‌شود

موبایل رول‌شونده ال‌جی رسما در سال 2021 عرضه می‌شود

سخنگوی شرکت ال‌جی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nikkei تایید کرده که موبایل رول‌شونده این شرکت صرفا یک دستگاه مفهومی نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

یک روز پس از انتشار ویدیوی کوتاهی که ظاهر موبایل رول‌شونده ال‌جی را نشان می‌داد، حالا این غول فناوری کره‌ای تایید کرده که محصول دیده‌شده صرفا یک دستگاه مفهومی نیست و در دنباله سال به بازار می‌آید. سخنگوی این شرکت در گفتگو با خبرگزاری Nikkei گفت:

مدیریت ما می‌خواست نشان دهد که [LG Rollable] یک محصول واقعی است، چون شایعات زیادی پیرامون این گوشی رول‌شونده وجود داشت. من می‌توانم به شما بگویم که این دستگاه امسال راهی بازار می‌شود.

وب‌سایت Nikkei مدعی است که ال‌جی مشغول همکاری با شرکت چینی BOE است تا نمایشگرهای رول‌شونده موبایل آتی خود را تامین کند. با این حال، متاسفانه فعلا هیچ اطلاعات دیگری پیرامون مشخصات فنی این دستگاه در دسترس نیست. ال‌جی رولبل (LG Rollable) بخشی از پروژه اکسپلورر خواهد بود که قبلا ال‌جی وینگ را از آن دیده بودیم.

اگرچه ال‌جی تنها شرکتی که است تاکنون از عرضه عمومی محصولی با نمایشگر رول‌شونده خبر داده، اوپو و تی‌سی‌ال هم قبلا نمونه‌هایی از موبایل‌های مفهومی خود را با این فرم فکتور به نمایش گذاشته بودند. تی‌سی‌ال موبایل خود را در ماه مارس پارسال به نمایش درآورد، و اوپو هم در ماه نوامبر از X 2020 پرده برداشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)