خانهاخبار
پوسترهای تبلیغاتی گلکسی S21 حذف آداپتور شارژر را تایید کرد

پوسترهای تبلیغاتی گلکسی S21 حذف آداپتور شارژر را تایید کرد

به تازگی تعدادی پوستر بازاریابی از سری گلکسی S21 لو رفته که بخشی از مشخصات این دستگاه از جمله محتویات جعبه، قابلیت‌های دوربین و حافظه داخلی این دستگاه را تایید می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

سری گلکسی اس ۲۱ پنج‌شنبه همین هفته ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران رسما معرفی می‌شود. حالا امروز تصاویر بازاریابی آن لو رفته و بخشی از تصمیمات بحث‌برانگیز سامسونگ را تایید می‌کند. منبع این تصاویر وب‌سایت معتبر WinFuture است که جعبه خانواده گلکسی اس ۲۱ را نشان می‌دهد.

image

در ماه اکتبر که اپل سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد، سامسونگ تصمیم این شرکت برای حذف آداپتور شارژر را به تمسخر گرفت. حالا به فاصله تنها چند ماه به نظر می‌رسد که خود کره‌ای‌ها هم تصمیم مشابهی را اتخاذ کرده‌اند. چون در جعبه گلکسی اس ۲۱ فقط کابل USB-C، سوزن سیم کارت و دفترچه راهنمای سریع قرار گرفته است.

image

با این حساب، تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که سری گلکسی اس ۲۱ فاقد آداپتور شارژر خواهد بود. سامسونگ احتمالا این تصمیم را با دلایل زیست محیطی توجیه می‌کند، اما طرفداران سرسخت این شرکت بدون تردید از این اتفاق ناخرسند خواهند شد.

Roland Quandt، نویسنده وب‌سایت WinFuture، همچنین در صفحه توئیتر خود چند پوستر دیگر از این خانواده را منتشر کرد که به پشتیبانی از 5G در هر سه مدل این سری و استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره دارد. سامسونگ در این پوسترها از قابلیت‌های دوربین سری گلکسی اس ۲۱ هم یاد کرده ولی احتمالا مهم‌ترین نکته مربوط به حافظه داخلی این محصولات باشد. پرچمداران این شرکت از سری گلکسی اس ۷ تاکنون از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کردند، اما ظاهرا این قابلیت از گلکسی اس ۲۱ کنار رفته است.

image

سامسونگ در عوض تمرکز خود را بر تاکید بر ظرفیت داخلی بالای این گوشی‌ها می‌گذارد. گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آیند و گلکسی اس ۲۱ الترا ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چقدر یه شرکت میتون حیله گر یا منفور باشه اول اپل رو مسخره میکنه بعد خودش اجرا میکه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اون همکار جی‌اس‌امی که شب‌معرفی آیفون گفته بود بقیه‌ی برند‌ها کپی می‌کنند، منظورشون همین حذف آداپتور بود???? راست می‌گفت❤ من انتقادمو پَس می‌گیرم??
جالبه که هوآوی هم حذف‌آداپتور کرده
بهانه‌ی زیست‌محیطی☹
نیت‌شون خالی کردنِ جیبِ ابناءبشر است ولاغیر✋?
معنی نداره آداپتور رو برداری؛ مثل این می‌مانه که ماشین ثبت‌نام کنی سوئیچ‌شو بهت ندن! سیخ بندازی درز شیشه و درشو باز کنی(مثل سارقین)