خانهاخبار
سرفیس پرو 7 پلاس برای مصارف تجاری و آموزشی معرفی شد

سرفیس پرو 7 پلاس برای مصارف تجاری و آموزشی معرفی شد

سرفیس پرو 7 پلاس مدلی جدیدی از سری سرفیس پرو است که با تغییرات کوچکی نسبت به سرفیس پرو 7 کاربران تجاری و محصلان را هدف قرار داده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

پارسال اتفاقات زیادی در دنیا افتاد و نحوه کار و زندگی ما را تغییر داد. حالا مایکروسافت می‌خواهد با لپ‌تاپ جدید سرفیس پرو کاربران را برای این دنیای جدید آماده‌تر کند. آن‌ها دیشب به جای معرفی سرفیس پرو ۸ از محصولی به نام سرفیس پرو ۷ پلاس پرده برداشتند که لپ‌تاپی مخصوص کارهای تجاری و آموزشی است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا تفاوت‌های این نسخه با نسخه عادی را به شما نشان دهیم و بگوییم که آیا مصرف‌کنندگان معمولی هم می‌توانند این دستگاه را بخرند یا نه.

جذاب‌ترین تغییر سرفیس پرو ۷ پلاس به استفاده از SSD بر می‌گردد. مایکروسافت به پیروی از طراحی سرفیس پرو ایکس و سرفیس لپ‌تاپ ۳، در سرفیس پرو ۷ پلاس از SSD قابل تعویض استفاده کرده است. درِ پشتی این دستگاه هم درست مثل سرفیس پرو ایکس قابل باز شدن است و می‌توانید کارت SSD را تعویض کنید.

image

سرفیس پرو ۷ پلاس از پردازنده نسل یازدهم اینتل استفاده می‌کند که ۳۰ درصد قوی‌تر است و گرافیک آن به لطف پردازنده جدید Iris Xe حدود ۸۰ درصد قدرتمندتر شده. مایکروسافت می‌گوید سرفیس جدید آن‌ها به طور کلی ۲.۱ برابر سریع‌تر از قبل است. این دستگاه در مدل‌های Core i3 و Core i5 بدون فن و در مدل Core i7 با فن به بازار می‌آید.

سرفیس پرو ۷ پلاس به لطف پردازنده نسل یازدهم اینتل عمر باتری بهتری دارد. مایکروسافت می‌گوید با یک بار شارژ می‌توانید تا ۱۵ ساعت از این دستگاه استفاده کنید و شارژ مجدد آن تا مرز ۸۰ درصد در کمتر از یک ساعت ممکن است. نسخه قبلی سرفیس پرو ۷ با پردازنده نسل دهم اینتل عمر باتری ۱۰.۵ ساعته داشت.

این لپ‌تاپ/تبلت نمایشگری ۱۲.۳ اینچی با وضوح ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسلی و نسبت تصویر ۳:۲ دارد. سرفیس پرو ۷ پلاس در نسخه LTE + WiFi با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و در نسخه WiFi با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم به بازار می‌آید. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی (1080p) و دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسلی (1080p) با قابلیت فوکوس خودکار است.

سرفیس پرو ۷ پلاس در مدل LTE از مودم اسنپدراگون X20 استفاده می‌کند. این محصول یک درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، یک شکاف microSDXC، یک رابط Surface Connect Plus، جک هدفون و کانکتور کیبورد دارد. ابعاد آن ۲۹۲ در ۲۰۱ در ۸.۵ میلی‌متر و وزنش ۷۹۰ گرم است.

image

مایکروسافت سرفیس پرو ۷ پلاس را با قیمت پایه ۸۹۹ دلار می‌فروشد ولی در مدل‌های ویژه (مثلا مدل Core i7 با ۱ ترابایت حافظه داخلی) این قیمت تا ۲۸۰۰ دلار بالا می‌رود. دو رنگ پلاتینیومی و مشکی برای این محصول عرضه خواهد شد.

اگر این سوال برایتان پیش آمده که چرا مایکروسافت در میانه نسل نسخه جدیدی از سرفیس پرو ۷ را معرفی کرده، پاسخش واضح است. چون شیوه فعالیت کسب و کارها و تحصیل دستخوش تغییرات زیادی شده است. این شرکت به جای معرفی سرفیس پرو ۸ همان نسل قبلی را با تغییرات کوچک‌تری برای کارهای حرفه‌ای آماده کرده است. مایکروسافت می‌گوید آن‌ها سال‌هاست که مصرف‌کنندگان عادی و تجاری را از هم جدا کرده‌اند و این دستگاه را مخصوص گروه دوم ساخته‌اند.

این شرکت با سرفیس پرو ۷ پلاس توجه بیشتری به جنبه‌های زیست محیطی تولید محصولات خود نشان داده است. بسته‌بندی این دستگاه ۲۳ درصد سبک‌تر از قبل شده و ۹۹ درصد مواد آن مبتنی بر فیبر است. این شرکت همچنان به عرضه سرفیس پرو ۷ ادامه می‌دهد، ولی در بازارهای تجاری و آموزشی مدل پلاس را جایگزین مدل عادی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)