خانهاخبار
ال‌جی با برند OLED evo تلویزیون‌هایی با روشنایی بیشتر خواهد ساخت

ال‌جی با برند OLED evo تلویزیون‌هایی با روشنایی بیشتر خواهد ساخت

ال‌جی امروز گفت قصد دارد خط تولید جدیدی از محصولات OLED بسازد که از پنل‌هایی با روشنایی بالاتر و شفافیت بیشتری بهره می‌برند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

ال‌جی دیسپلی امروز اعلام کرد که در CES 2021 از تلویزیون اولد ۷۷ اینچی جدیدی با روشنایی بیشتر رونمایی می‌کند. این شرکت گفت پنل این دستگاه مواد ارگانیک پربازده‌تر و لایه انتشار نور اضافه‌ای دارد که میزان روشنایی صفحه را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. با این کار، نمایشگر روشن‌تر خواهد شد و رنگ‌های واضح‌تری را به نمایش در می‌آورد.

از سوی دیگر ال‌جی الکترونیکس می‌خواهد این فناوری را در خط تولید جدیدی از تلویزیون‌های اولد معرفی کند که نام آن OLED evo خواهد بود. این غول فناوری کره‌ای مدعی است که تلویزیون‌های برند جدید آن‌ها وضوح شفاف‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت. هنوز قیمتی برای این محصولات اعلام نشده است.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد در سال ۲۰۲۱ از یک تلویزیون اولد ۸۳ اینچی جدید هم رونمایی کند. آن‌ها در مجموع هفت تلویزیون اولد خواهند داشت که اندازه‌شان از مرز ۷۰ اینچ فراتر می‌رود. در عین حال، ال‌جی دیسپلی از پنل خم‌شدنی جدیدی با فناوری CSO در اندازه ۴۸ اینچی پرده برمی‌دارد که بدون استفاده از بلندگو قادر به پخش صداست. این دستگاه که برای گیمرها طراحی شده، در هنگام تماشای فیلم و سریال به صورت تخت استفاده می‌شود و در هنگام بازی می‌تواند به حالت خمیده تغییر شکل دهد.

ال‌جی همچنین قرار است از خط تولید جدید تلویزیون‌های mini LED خود با برند LG QNED رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)